![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er, geloof ik, 11 geteld!
En daar staat de enzo van Eddy Griffin nie bij denk ik, maar dat weet ik nie zeker. Wel balen zeg |
|
|
|||
|
|||
![]() Nou nog een paar dan, kromme tenen.
Je vraagt je altijd af hoe dat dan on God's naam kan gebeuren?? Maar ikzelf ben ook precies tegen een lantaarnpaal geknald met de motorfiets. Waarom niet erlangs? paal had ook nog nr13. bad luck he. been zat er nog aan door de leren overall, anders waarschijnlijk niet meer. met de auto zelf nog nooit een klapper gemaakt ;-) afkloppen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
groet, Milko |
|
|||
|
|||
![]() Deze mooie F328 GTS stond laatst ook in een hoekje in een box in Zolder, dagje circuitrijden.
Jammer, weer eentje minder, weet eigenlijk niet van wie hij is |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by mavanhaasteren; 03-06-2008 at 23:44.. |
|
|||
|
|||
![]() auw!
http://www.autoblog.nl/images/wp2007...GTS%20big1.jpg http://www.autoblog.nl/images/wp2007...GTS%20big2.jpg . Last edited by mavanhaasteren; 03-06-2008 at 23:44.. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat? een enzo, hij is spontaan door midden geboken, hoe zou het met de inzittenden zijn? ik vrees dat ze er niet heel meer uit konden komen als je de auto zo ziet:
Last edited by Erikderaaf; 01-11-2007 at 12:14.. |
|
||||
|
||||
![]() dat de enzo doormidden brekkt is juist de bedoeling met een crach, net zo als in de F1, dit is om het zware deel van de auto los te maken van de rijders compartement. naar verhalen op het net heb ik gelezen dat deze mensen er ongeschonden uit zijn gekome
|
|
||||
|
||||
![]() dit is wat er over staat op wreckedexotics.com
Quote:
Last edited by mavanhaasteren; 03-06-2008 at 23:44.. |
|
||||
|
||||
![]() De russische meneer heeft het niet overleefd.
De Enzo die in Malibu is gecrashed van een Scandinaaf genaamd eriksson, lag ook identiek in tweeen ,alleen hebben hij en zijn bijrijder het ongeval overleefd. Schijnt dat deze Enzo's allemaal in Maranello kunnen worden herbouwd... ( met wat schroeven en een gaspedaal van de oude, de rest is nieuw). Hoe sensationeel ook, het blijft leedvermaak... Ik moet bekennen dat ik dit soort threads niet zo kan waarderen. Allereerst zijn de slachtoffers er vaak niet zo best aan toe. Ten tweede, als je na een pijnlijk ongeval je auto hier tegenkomt wordt je er iedere keer weer pijnlijk aan herinnerd |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar ik geloof dat deze draad meer als foto-draad bedoeld is dan als tekst-draad. Het staat ook in de foto-galerij. Een eventuele discussie moet maar naar de kletspraat-draad. Ik haal de teksten hier liever tzt weg. Nogmaals voor de duidelijkheid, deze foto's staan hier wat mij betreft niet uit sensatie. Ik heb zelf een F, dus ik weet wat het is, om iets waar je 20 jaar voor gespaard hebt, evt te verliezen.. Last edited by nofear02; 01-11-2007 at 19:42.. |
|
||||
|
||||
![]() Helaas denken nog teveel mensen dat als ze het geld hebben voor een Ferrari ze zich zelf ook als Schumacher kunnen ontplooien.
Ik heb zef meerdere malen deelgenomen aan rijvaardigheids trainingen en dan wordt je soms bang in je eigen auto. Afgezien van de gevaren en dat het zonde is van de mooie auto willen wij als F-rijders toch niet het beeld schetsen ascociale weggebruikers te zijn. Alle ogen zijn toch al op ons gericht als je er mee rond rijdt dus laten we dan juist ook het goede voorbeeld geven ( valt niet altijd mee, geef ook beslist wel eens teveel gas, schaam,bloos,roodhoofd,sorry oeps etc.etc.etc. |
|
||||
|
||||
![]() Sergio Marchionne, de opperbaas bij Fiat, moest gisteren naar een conferentie in Zwitserland. Waarschijnlijk kwam meneer iets later dan geplanned, want hij zag een file over het hoofd! Voor alle duidelijkheid
![]() Last edited by dcpixels; 23-06-2014 at 13:26.. |
|
||||
|
||||
![]() Ferrari ritje in Ferrari eindigd in vangrail.....
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2007.315.02 http://www.haarlemsdagblad.nl/article2702039.ece . Last edited by mtange; 04-07-2008 at 23:27.. |
|
||||
|
||||
![]() het was vandaag ook geen weer om zo maar effe met een ferrari te rijden
en daar is een flauwe bocht daar en als je dan iets te hard gaat dan zit je fout zonde van de mooie 360 hier een plategrand waar het is gebuurt is een punt net na stoplichten naar een 100 KM snelwe Last edited by mavanhaasteren; 12-11-2007 at 00:33.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is inderdaad knap lullig...
|
|
|||
|
|||
![]() auw erg zonde maar kan gebeuren...
|
|
||||
|
||||
![]() Die ...... had gewoon moeten nadenken!
Komt zeer regelmatig voor Elke auto rijdt anders, en 99% van de mensen heet geen Michael S. Een 360 is geen golf GTI of Audi A4! De gewichts/pk verhouding is niet te vergelijken. Hard rijden is niet moeilijk, iedereen kan gas geven. Ben blij dat ik niet op dezelfde weg reed als deze meneer. Had anderen het ziekenhuis in kunnen rijden! Dus heren, let op als je een uurtje sturen kado krijgt, dit soort zaken wil je hier niet zeker niet uitleggen.. (dromen zijn bedrog..... |
![]() |
Thread Tools | |
|
|