![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week zijn we met een paar maatjes naar Parijs geweest om daar het e.e.a. aan Italiaans geweld te gaan zien in 1/1, maar natuurlijk ook heel belangrijk, een paar schalen kleiner.
Hier heb ik wat fotootjes van gemaakt, dus gaat er maar even voor zitten. Het was alleen niet altijd mogelijk om een beetje fatsoenlijk bij de auto's te komen, het was er behoorlijk druk. Dus staan ze er niet altijd even elegant op, maar het gaat om het idee wat we daar allemaal tegen gekomen zijn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Deel 2:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deel 3:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deel 4:
|
||||
|
||||
![]() Deel 5:
Er stonden natuurlijk ook wat racespullen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deel 6:
|
||||
|
||||
![]() Deel 7:
|
||||
|
||||
![]() Deel 8:
![]() ![]() ![]() ![]() De volgende heeft een Nederlands/Belgisch raceverleden. De originele #22 staat bij Chinetti, maar deze was ooit oranje en reed in de zelfde race in 1949 op Le Mans. ![]() ![]() ![]() En deze was het parade paardje van RetroMobil: 335 S ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dan heb ik nog wat fotootjes van diverse modellen, die zet ik wel in de modellen afdeling! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey maat, goed bezig! was weer leuk, op naar 2017!
|
|
||||
|
||||
![]() Dat was zeker weer een leuk uitje, maarre......2017?..............., dat weet ik nog niet, hoor!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() John
geweldig om al je foto's te zien bedankt er staan er meer dan genoeg is dit allemaal te koop ? Michel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Ik denk dat alles te koop is, als je maar genoeg bied! |
|
||||
|
||||
![]() ja vast.... tuurlijk ga je mee!
|
|
||||
|
||||
![]() al moet het onder dwang maar mee gaat hij
|
|
||||
|
||||
![]() is geen dwang voor nodig, dit is de mooiste autoshow van Europa!
2 dagen lachen, auto's en modellen en vrienden! |
|
||||
|
||||
![]() en de creme de la crema aan boeken, brochures en ander leeswerk Michel!
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's van bijzonder mooie Ferrari's.
|
|
||||
|
||||
![]() kost daar wel de hoofdprijs zeker ??
|
|
||||
|
||||
![]() dat dan weer wel, maar je ziet er dingen die je normaal nooit zou kunnen bekijken. dus altijd interessant, ook om kennis op te doen
|
|
||||
|
||||
![]() Schitterende foto's hoor!!
|
![]() |
Thread Tools | |
|
|