BMA43  

Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Kletspraat

Reply

Thread Tools
Old 14-05-2016, 16:42
cire430 cire430 is offline
Formula 3
Silver Subscribed

P-4 ! Super gedaan Max, voor het eerst in de Red bull. Jammer dat Ricciardo in Q-3 Max net te snel af was nadat dit in Q1 en Q2 niet was gelukt. Dus beide RBR's vóór beide Ferrari's. Ben zeer benieuwd naar de race morgen.
Reply With Quote
Old 15-05-2016, 12:54
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

ja het was bijzonder spannend. Vanmiddag weer op het puntje van mijn stoel!!
Attached Images
File Type: jpg 0952c74b07d04db60bfc8b09d78826bb.jpg (10.0 KB, 70 views)
Reply With Quote
Old 15-05-2016, 15:47
EnzoGilles027 EnzoGilles027 is offline
Rookie
Not Subscribed

Wat een raaace van Max ben Ferrarista in hart en nieren maar heb supportert voor Max
Reply With Quote
Old 15-05-2016, 20:02
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Vandaag is een dag die Max nooit zal vergeten maar vele Nederlande F1 fans (en ook zeker één Belgische vriend) ook niet. Zijn 1e overwinning in de F1, vele gaan volgen. Nu ook zijn laatste critici zich volledig hebben terug getrokken herhaal ik wat ik aan het begin van seizoen 2015 al heb gezegd: Max wordt wereld kampioen. Wat een sensationele en prachtige overwinning na een heel spannende race. Max prestatie als 18 jarige mag niet worden onderschat. Op zo'n leeftijd zo veel druk aankunnen, zo snel zijn, zo constant, continu met je banden bezig en dan nog even een halve race Kimi van je af kunnen houden. Bewondering en nog eens bewondering.................en een vette smile

Lauda zei voor RTL Plus dat Max er één is van 100 jaar en er geen 2e zal komen in 100 jaar.

MAAR wij zijn natuurlijk Ferraristi en verwachten ook dat de SF wint. Hoe kan het zijn dat na zo veel geld in de SF te hebben gepompt dat het gat met Mercedes tijdens de qualifying leek te zijn gegroeid en ze zowel in de qualifying als race door Red Bull zijn verslagen. Marchionne was aanwezig en was wederom niet blij.

Op naar Monaco, zonder Max een speciale GP F1, maar met Max................ik kan niet wachten
Reply With Quote
Old 15-05-2016, 20:27
cire430 cire430 is offline
Formula 3
Silver Subscribed

Heb geen woorden meer!!!
Reply With Quote
Old 15-05-2016, 21:38
js-1f1's Avatar
js-1f1 js-1f1 is offline
Formula Junior
Silver Subscribed

Quote:
Originally Posted by js-1f1 View Post
hele goede move, nu rustig blijven en de rest komt "vanzelf"
Perfect, wat een race
Reply With Quote
Old 15-05-2016, 21:49
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

zit nog steeds te glunderen. we zijn getuige van een historisch moment....
Reply With Quote
Old 16-05-2016, 08:18
Rookie
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by Alfer View Post
Vandaag is een dag die Max nooit zal vergeten maar vele Nederlande F1 fans (en ook zeker één Belgische vriend) ook niet. Zijn 1e overwinning in de F1, vele gaan volgen. Nu ook zijn laatste critici zich volledig hebben terug getrokken herhaal ik wat ik aan het begin van seizoen 2015 al heb gezegd: Max wordt wereld kampioen. Wat een sensationele en prachtige overwinning na een heel spannende race. Max prestatie als 18 jarige mag niet worden onderschat. Op zo'n leeftijd zo veel druk aankunnen, zo snel zijn, zo constant, continu met je banden bezig en dan nog even een halve race Kimi van je af kunnen houden. Bewondering en nog eens bewondering.................en een vette smile

Lauda zei voor RTL Plus dat Max er één is van 100 jaar en er geen 2e zal komen in 100 jaar.

MAAR wij zijn natuurlijk Ferraristi en verwachten ook dat de SF wint. Hoe kan het zijn dat na zo veel geld in de SF te hebben gepompt dat het gat met Mercedes tijdens de qualifying leek te zijn gegroeid en ze zowel in de qualifying als race door Red Bull zijn verslagen. Marchionne was aanwezig en was wederom niet blij.

Op naar Monaco, zonder Max een speciale GP F1, maar met Max................ik kan niet wachten
Ik ken Max van toen hij in de kinderen koets zat en kwam met Sofie en Jos naar de karting baan in Genk, van sinds hij kon lopen zat hij al in de kaart en was al een winner de resultaten zie je nu
Reply With Quote
Old 16-05-2016, 17:58
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

de reacties zijn echt leuk, bijna ongekend voor Nederlanders.............we worden emotioneel (incluis ikke).
Reply With Quote
Old 17-05-2016, 08:48
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

Ik kan nu al niet wachten op Monaco!

en, zonder door te draven: de RB is bij uitstek geschikt voor deze baan het motorvermogen is hier feitelijk ondergeschikt (maar misschien krijgen ze alsnog al eerder de upgrade van Renault...) en Max deed het vorig jaar ook bijzonder goed hier ( ik herinner me p2 in fp1)

ik zeg: pole voor Max!
Reply With Quote
Old 13-06-2016, 09:02
Rookie
Not Subscribed

Weer een fantastische race van Max, hij heeft zijn vierde plaats goed verdedigt en heeft Rosberg in de fout gedreven in de laatste bocht
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules