Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Kletspraat

Reply

Thread Tools
Old 31-03-2016, 12:32
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

Default formule 1 (subtitled: F1 met Max Verstappen)

Wie kijkt er nog/weer?

ikzelf ben een Verstappen fan van het eerste uur. Ik was er zeker van, toen Jos aan zijn avontuur begon: die zou wereldkampioen worden..... Hoe anders liep het af, en, hoe anders had het naar mijn mening kunnen aflopen. Ik blijf vinden dat Jos een van de grootste talenten was van zijn generatie.

Nadat Jos weg was is de aandacht jarenlang verslapt maar met de komst van Max zit ik weer voor de App/internet/buis-via skype etc etc. (helaas hier niet op TV)

Vorig jaar met Max weer een geweldig seizoen beleefd en voor dit jaar heb ik hoge verwachtingen. Ondanks alle negatieve praat over de formule 1 in het algemeen ben ik weer echt verslingerd.

Ben ik de enige?
Reply With Quote
Old 31-03-2016, 17:38
mavanhaasteren's Avatar
mavanhaasteren mavanhaasteren is offline
F1 veteran
Moderator

Ik ben nooit gestopt met kijk maar nu met max die ook nog een goede auto heeft. wordt het wel leuker om weer te kijken
Reply With Quote
Old 31-03-2016, 18:33
Kees den Hertog Kees den Hertog is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Smile

Heb zelf nog geen race overgeslagen de afgelopen jaren, uiteraard eerst voor Ferrari, maar nu zeker ook voor Max!
Reply With Quote
Old 31-03-2016, 19:13
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

nou ik heb echt wel een periode gemist. druk met andere zaken en langere tijd vond ik het gewoon best saai. Nadat Jos weg was, was Schumacher jaren mijn idool. De jaren bij Ferrari waren natuurlijk het beste dat we ooit gezien hebben. in die tijd ook geen race gemist hoor.

Toen hij stopte, stopte ik ook en ben pas weer gaan kijken toen hij terug kwam. Nu met Max is het echter weer ECHT genieten. Ik verslind alles op het internet en volg de trainingen en wedstrijd zo goed en kwaad ik dat kan. Daarnaast natuurlijk al die jaren ook voor Ferrari. Helaas echter krijgt men het lek vooralsnog niet boven en rijden we dit aar weer achter de taxi's aan vrees ik.
Reply With Quote
Old 31-03-2016, 20:34
EnzoGilles027 EnzoGilles027 is offline
Rookie
Not Subscribed

Een top piloot die het zeer ver zal geraken
Reply With Quote
Old 03-04-2016, 21:48
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

wat een fantastische race. ik heb genoten. Max Top. Ferrari minder..
Reply With Quote
Old 03-04-2016, 22:26
EnzoGilles027 EnzoGilles027 is offline
Rookie
Not Subscribed

Dat jongen laat wat zien
Reply With Quote
Old 04-04-2016, 10:43
Ben Ben is offline
Formula 3
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by Steven View Post
wat een fantastische race. ik heb genoten. Max Top. Ferrari minder..
Ook Vandoorne heeft een mooi visite kaartje af gegeven
Reply With Quote
Old 05-04-2016, 06:14
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

nu op naar China. Een circuit dat TR nog beter ligt ook. Ik kijk er weer naar uit>
Reply With Quote
Old 24-04-2016, 08:56
drivingallday drivingallday is offline
Rookie
Not Subscribed

Ik ben pas 4 jaar geleden beginnen kijken, dus ik heb de tijden van Jos gemist (jammer maar helaas, wel zoveel mogelijk hoogtepunten van zijn carrière kunnen bekijken, lang leve het internet), maar zelfs ik heb hoge verwachtingen voor het nieuwe seizoen!
Reply With Quote
Old 02-05-2016, 10:49
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

wat een sof! Max deed het immers geweldig en lag prachtig op koers voor de volgende puntenfinish. Helaas!!!!
Reply With Quote
Old 02-05-2016, 20:42
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Max is een klasse apart. Hij heeft het super talent in combinatie met intelligentie en de juiste ondersteuning. Ook de 4e race van dit seizoen toonde hij zijn klasse. Natuurlijk jammer dat nou net het F deel van zijn bolide het af liet weten.
Reply With Quote
Old 03-05-2016, 12:48
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

Quote:
Originally Posted by Alfer View Post
Max is een klasse apart. Hij heeft het super talent in combinatie met intelligentie en de juiste ondersteuning. Ook de 4e race van dit seizoen toonde hij zijn klasse. Natuurlijk jammer dat nou net het F deel van zijn bolide het af liet weten.
ja inderdaad, het f-deel

Maar goed, hij heeft zichzelf toch weer laten zien. Met alle excuses die Sainz (vrijwel elke race)aanvoert zal het toch ook eens gaan opvallen dat Max juist dit soort ellende altijd bespaard blijft. En da's minimaal net zo belangrijk. Om te scoren moet je immers wel schieten Het enige waar Sainz in schiet, is zijn eigen voet..

Wel ben ik in toenemende mate bang voor de tweede helft van het seizoen. Naar verluidt is de huidige motor in de TR nu al de zwakste. Dit wordt door het uitblijven van einge vorm van updaten alleen maar erger.

Last edited by Steven; 03-05-2016 at 12:51..
Reply With Quote
Old 05-05-2016, 08:14
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

Default go Max!

Quote:
ja inderdaad, het f-deel

Maar goed, hij heeft zichzelf toch weer laten zien. .
De geruchtenmolen slaat momenteel aardig op hol. Max zou al bij Red Bull gaan rijden in Spanje ter vervanging van Kvyat. Hij is al gesignaleerd in Milton Keynes en zou bovendien structureel sneller zijn dan Kvyat op de simulator.

Als dit eens waar is!!!
Reply With Quote
Old 05-05-2016, 09:53
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

Default het is waar (?)

http://www.motorsport.com/f1/news/re...tm_content=www

vergeet het vraagteken. Bevestigd door Red bull zelf nu

http://www.redbull.com/en/motorsport...d-bull-racing?
Reply With Quote
Old 05-05-2016, 10:05
js-1f1's Avatar
js-1f1 js-1f1 is offline
Formula Junior
Silver Subscribed

hele goede move, nu rustig blijven en de rest komt "vanzelf"
Reply With Quote
Old 05-05-2016, 23:33
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Quote:
ja inderdaad, het f-deel

Maar goed, hij heeft zichzelf toch weer laten zien. Met alle excuses die Sainz (vrijwel elke race)aanvoert zal het toch ook eens gaan opvallen dat Max juist dit soort ellende altijd bespaard blijft. En da's minimaal net zo belangrijk. Om te scoren moet je immers wel schieten Het enige waar Sainz in schiet, is zijn eigen voet..

Wel ben ik in toenemende mate bang voor de tweede helft van het seizoen. Naar verluidt is de huidige motor in de TR nu al de zwakste. Dit wordt door het uitblijven van einge vorm van updaten alleen maar erger.
Het lijkt dat een aantal heren van RBR het met jou (en mij natuurlijk) eens waren...... Toch een verrassing dat het zo snel kan gaan maar Kvyat heeft veel aan zich zelf te danken, zeker door het absurde optreden in de eerste ronde van de F1 van Sotsji.
Heel spannend wat onze Max nu zal laten zien t.o.v. Ricciardo die Vettel om z'n orden reed!!

Kan niet wachten (ja ik weet dat Max nog moet wennen enz enz...) tot de F1 te Barcelona
Reply With Quote
Old 06-05-2016, 02:20
cire430 cire430 is offline
Formula 3
Silver Subscribed

Ik hoop dat dit niet te snel komt voor Max, zeker gezien het feit dat er nauwelijks nog getest mag worden. De druk wordt alleen maar groter op zijn nog prille bestaan.
Reply With Quote
Old 06-05-2016, 13:22
Steven Steven is offline
Formula 3
F-Chat Supporter

Quote:
Originally Posted by Alfer View Post
Het lijkt dat een aantal heren van RBR het met jou (en mij natuurlijk) eens waren...... Toch een verrassing dat het zo snel kan gaan maar Kvyat heeft veel aan zich zelf te danken, zeker door het absurde optreden in de eerste ronde van de F1 van Sotsji.
Heel spannend wat onze Max nu zal laten zien t.o.v. Ricciardo die Vettel om z'n orden reed!!

Kan niet wachten (ja ik weet dat Max nog moet wennen enz enz...) tot de F1 te Barcelona
Ach dat wennen zal mee vallen. Stoffel kwalificeerde ook meteen voor Button in zijn eerste GP. Max kan bovendien nog een week trainen in de simulator. Ik denk dat hij vanaf het begin gelijkwaardig kan zijn. En mocht dat alsnog niet zo blijken dan heeft hij het perfecte excuus.

Het vertrouwen van rb in max is gewoon overweldigend. Mooi ook dat ze zijn contract nu al verlengd hebben t/m 2019. Kunnen wij in ieder geval ons nog jarenlang weer elke twee weken verheugen op weer een optreden van hem!!
Reply With Quote
Old 06-05-2016, 21:37
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Mooi dat wij allen zo overtuigd van Max zijn en ik denk terecht. Inmiddels is wel duidelijk dat RBR iets moest doen om een aantal problemen op te lossen: Max's engineer bij TR moest worden ontslagen wat Max niet zomaar kon accepteren, er is te veel belangstelling voor Max (Mercedes en Ferrari) terwijl de TR bolides gaande het seizoen zouden afzakken vanwege de niet verdere ontwikkeling van de 2015 Ferrari krachtbron. Daarnaast heeft Kvyat niet de potentie ooit wereld kampioen te worden. Het is waarschijnlijk voorlopig de beste oplossing voor allen (behalve Kvyat).
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules