Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Kletspraat

Reply

Thread Tools
Old 27-07-2013, 23:25
jeka jeka is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by sharknose67 View Post
Over het algemeen heb je helemaal gelijk Wouter. Het té bekrompen regelement is de reden dat ik, na een hele leuke tijd hier op de site, er de brui aan gegeven heb.

Maar om nou te beweren dat .eu niet serieus genomen kan worden in het wereldje dat gaat me een beetje te ver. De technische sectie was er toch één waar geen ander NL talig forum(deel) tegenop kon. En zoals Menno terecht zegt komen de techneuten wel terug als er wat meer te doen is op en met de site. Het was altijd leuk om het aantal bezoekers explosief te zien stijgen na een meeting.

Ik denk dat we hier ook de mogelijkheid moeten krijgen om bij mooi weer een oproep voor een leuk ommetje te doen. Niks protocollen of uitgebreid routeboek, gewoon effe bakkie leut, achter elkaar aan toeren (dan zal de oproeper natuurlijk wel iets in gedachten moeten hebben) en een broodje kroket als lunch.

En voor een leuke rit organiseren ben ook ik best nog wel te porren.

Wat betreft de opzet van de site denk ik dat je die gewoon moet laten zoals 'ie is. Geen moeite steken in het ombouwen, hooguit wat opschonen. De oninteressante draadjes sterven vanzelf af. Members die al tijden niet meer online zijn geweest er lekker afflikkeren, beter een klein aktief clubje dan een mega bestand waarvan 3/4 niet aktief is.
Je hebt het perfect verwoord Ed!
Reply With Quote
Old 27-07-2013, 23:30
sharknose67's Avatar
sharknose67 sharknose67 is offline
F1 veteran
Silver Subscribed

Quote:
Originally Posted by wpbekker View Post
Ik zeg niet dattie niet serieus wordt genomen. We stellen met elkaar vast dat het doodbloedt. Dat gebeurt alleen wanneer steeds minder mensen de chatsite gaan bezoeken. Als de site dus verbeterd wordt, zou een logisch gevolg moeten zijn dat meer gepassioneerden hem weer gaan volgen en hem dus ook weer... serieus gaan nemen. Snappie?
Maar als je ziet hoeveel mensen de site toch blijven volgen ondanks dat er weinig tot geen aktiviteit op is (mijzelf incluis), kan je toch wel concluderen dat er zat mensen zijn die dit forum een warm hart toedragen/serieus nemen.
Reply With Quote
Old 27-07-2013, 23:33
wpbekker wpbekker is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Inderdaad een warm hart toedragen. Daarom maken we ons momenteel zo druk. Ik zeg: lozen die beperkingen en via de chat met elkaar omgaan zoals we in real life met elkaar omgaan. Positief en gepassioneerd!
Reply With Quote
Old 27-07-2013, 23:38
sharknose67's Avatar
sharknose67 sharknose67 is offline
F1 veteran
Silver Subscribed

Quote:
Originally Posted by wpbekker View Post
Inderdaad een warm hart toedragen. Daarom maken we ons momenteel zo druk. Ik zeg: lozen die beperkingen en via de chat met elkaar omgaan zoals we in real life met elkaar omgaan. Positief en gepassioneerd!
Ik ben voor!!
Reply With Quote
Old 27-07-2013, 23:39
wesleyruytrmn's Avatar
wesleyruytrmn wesleyruytrmn is offline
F1 veteran
Moderator

Binnenkort maar eens polsen of er een nieuwe site owner mogelijk is.
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 10:53
Vivado Ferrari's Avatar
Vivado Ferrari Vivado Ferrari is offline
F1 veteran
Moderator

Het wordt inderdaad tijd om hier weer op een vrije manier met elkaar te "chatten" over onze passie. Met kleine aanpassingen zijn al op de goede weg.

Met de huidige groep Ferraristi kunnen we heus wel weer een rit en/of meeting plannen. Zonder poespas en gewoon ergens een broodje scoren.

Maar er moet hier veel veranderen. Er zullen de komende weken diverse draden verdwijnen. Of de site owner het er mee eens is of niet.
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 11:12
pkiewiet's Avatar
pkiewiet pkiewiet is offline
Formula 3
Silver Subscribed

Exclamation

Heren,
Ik vind dat we er gewoon voor moeten gaan.!
We zijn ooit de kennismaking aangegaan met elkaar en hieruit zijn vele vriendschappen ontstaan.
We zijn een leuke club bij mekaar en laten we het gewoon lekker laagdrempelig houden.

We hoeven mekaar geen mietjes te noemen en of je nu eigenaar bent of een modelverzamelaar- dat moet niks uitmaken.
Immers delen we dezelfde passie met ons mee.
Wat we als groep/forum niet willen, hoeven we ook niet te doen lijkt me.
Regels, tot zover....en met mate
Al het overbodige, weg ermee.
Fake leden, verwijderen.
Gewoon weer mooie verhalen en belevenissen en vragen over wat we allemaal met onze passie beleven....dat moet F-chat.eu weer zijn

Ik heb met mn beide auto's genoeg vertier, maar het met jullie delen is ook leuk en dat maakt dat je er schik in hebt.
Tot nu toe was het niet altijd leuk dingen te posten.
onbedoeld felle reacties etc tot gevolg.
Clubmeeting tijdens het verhuisde evenement in oktober naar Rosmalen- auto en motor Italia.
Ik ben van de partij !!

Pascal
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 11:14
Ben Ben is offline
Formula 3
Not Subscribed

Ben benieuwd.
Gaan we misschien weer de goede kant op.
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:03
filiberke's Avatar
filiberke filiberke is offline
F1 rookie
Moderator

Ik heb zonet in de meeting sectie foto's geplaatst van de ritten die we dit jaar hebben gedaan. Ik hoop daarmee jullie weer zin te doen krijgen in het organiseren van leuke dingen, welke dit ook mogen zijn. Door de F-chat teloorgang-draad en de reactie erop, blijkt dat er toch nog vraag is naar fora zoals de onze, met nadruk op ONZE.
In het verleden is niet alles verlopen zoals het hoort, ook ik sla mea culpa, maar weet dat ik via dit forum veel mensen heb leren kennen en ondanks alles F-chat niet de rug heb kunnen toekeren. Indien jullie van mening zijn dat we dit forum terug op een hoger niveau kunnen/willen brengen, dan wil ik mijn voledige medewerking verlenen
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:11
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by jeka View Post
Ik check deze site nog steeds regelmatig. Het was altijd een leuk, enthousiast en sympathiek groepje. Volgens mij is het een kwestie van weer een paar leuke ritjes organiseren en dan komt het vanzelf weer denk ik. Ritten hoeven wat mij betreft niet over georganiseerd te zijn. Gewoon ergens afspreken, een rondje sturen en wat drinken. Daar beleef ik in ieder geval veel plezier aan en daar draait het om. Geen beperkingen maar mogelijkheden!
Amen! Kunnen we nu een rit afspreken? of kan dat dus toch niet vanwege de regels. Zo ja dan zal het snel geregeld zijn want mannen voldoende die het willen en kunnen, zoals boven staand ala kroket.
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:17
Vivado Ferrari's Avatar
F1 veteran
Moderator

Quote:
Originally Posted by Alfer View Post
Amen! Kunnen we nu een rit afspreken? of kan dat dus toch niet vanwege de regels. Zo ja dan zal het snel geregeld zijn want mannen voldoende die het willen en kunnen, zoals boven staand ala kroket.
Menno, er kan zeker een rit georganiseerd worden. Als is het gewoon "treintje" rijden op een bestaande route. Routeboek maken is teveel werk. Of Marcel moet nog een route in bestand hebben staan. Boekwerk is niet nodig. A4 voldoet prima.

Misschien is het niet eens een slechte timing voor een rit
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:18
Vivado Ferrari's Avatar
F1 veteran
Moderator

Quote:
Originally Posted by filiberke View Post
Ik heb zonet in de meeting sectie foto's geplaatst van de ritten die we dit jaar hebben gedaan. Ik hoop daarmee jullie weer zin te doen krijgen in het organiseren van leuke dingen, welke dit ook mogen zijn.
Ik zag het. klasse!
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:26
filiberke's Avatar
F1 rookie
Moderator

Quote:
Originally Posted by Vivado Ferrari View Post
Ik zag het. klasse!
bedankt
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:28
filiberke's Avatar
F1 rookie
Moderator

Quote:
Originally Posted by pkiewiet View Post
Heren,
Ik vind dat we er gewoon voor moeten gaan.!......
We zijn een leuke club bij mekaar en laten we het gewoon lekker laagdrempelig houden.

We hoeven mekaar geen mietjes te noemen en of je nu eigenaar bent of een modelverzamelaar- dat moet niks uitmaken.
Immers delen we dezelfde passie met ons mee.
Wat we als groep/forum niet willen, hoeven we ook niet te doen lijkt me.
Regels, tot zover....en met mate
Al het overbodige, weg ermee.
Fake leden, verwijderen.
Gewoon weer mooie verhalen en belevenissen en vragen over wat we allemaal met onze passie beleven....dat moet F-chat.eu weer zijn....
Pascal
Less is more, +1!
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:32
Kees den Hertog Kees den Hertog is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Thumbs up

Quote:
Menno, er kan zeker een rit georganiseerd worden. Als is het gewoon "treintje" rijden op een bestaande route. Routeboek maken is teveel werk. Of Marcel moet nog een route in bestand hebben staan. Boekwerk is niet nodig. A4 voldoet prima.

Misschien is het niet eens een slechte timing voor een rit
Prima idee en wat mij betreft gewoon treintje rijden en geen ingewikkeld routeboek, leidt mij te veel af van het rijden. Uitsmijter en/of een kroket als tussenstop, helemaal goed! Heb wat dat betreft goede herinneringen aan eerdere ritten, waarvan inderdaad nooit verslag mocht worden gedaan op F- Chat...
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:40
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Goed dan gaan we dus een eerste van vele ritten doen. Ik stel voor dat Ed haaineus en ik zei de gek de eerste voor onze rekening nemen. Is dat o.k. heer Haaineus?

Ik stel voor 100 tot 150 km zodat er ook lekker tijd voor klets, drankje en broodje is, of?

Mag dat in Noord Holland, centraal of elders?

Doen we dat midden augustus, eind augustus of begin september?

groet,
Menno
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:44
Vivado Ferrari's Avatar
F1 veteran
Moderator

Quote:
Originally Posted by Kees den Hertog View Post
Prima idee en wat mij betreft gewoon treintje rijden en geen ingewikkeld routeboek, leidt mij te veel af van het rijden. Uitsmijter en/of een kroket als tussenstop, helemaal goed! Heb wat dat betreft goede herinneringen aan eerdere ritten, waarvan inderdaad nooit verslag mocht worden gedaan op F- Chat...
Inderdaad, rijden is veel leuker. Tosti, uitsmijter, broodje kroket is altijd goed. Lekker sparren over Ferrari, Alonso, techniek, historie, raceweekenden en andere evenementen...
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 19:47
pkiewiet's Avatar
pkiewiet pkiewiet is offline
Formula 3
Silver Subscribed

Quote:
Originally Posted by Alfer View Post
Goed dan gaan we dus een eerste van vele ritten doen. Ik stel voor dat Ed haaineus en ik zei de gek de eerste voor onze rekening nemen. Is dat o.k. heer Haaineus?

Ik stel voor 100 tot 150 km zodat er ook lekker tijd voor klets, drankje en broodje is, of?

Mag dat in Noord Holland, centraal of elders?

Doen we dat midden augustus, eind augustus of begin september?

groet,
Menno
Nou, ik zeg begin september ergens in midden nederland....
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 20:04
Vivado Ferrari's Avatar
F1 veteran
Moderator

Quote:
Originally Posted by pkiewiet View Post
Nou, ik zeg begin september ergens in midden nederland....
Lijkt mij ook prima. Kunnen we nog wat bedenken qua lokaties...
Reply With Quote
Old 28-07-2013, 20:06
wesleyruytrmn's Avatar
wesleyruytrmn wesleyruytrmn is offline
F1 veteran
Moderator

Quote:
Lijkt mij ook prima. Kunnen we nog wat bedenken qua lokaties...
Vleuten?
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules