AAB  

Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Kletspraat

Reply

Thread Tools
Old 29-04-2007, 10:38
Scuderia Ferrari Nevaeh Scuderia Ferrari Nevaeh is offline
Karting
Not Subscribed

Hallo Robin,

Ook van harte welkom op de site.

Ivo

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 20:40..
Reply With Quote
Old 29-04-2007, 10:45
Beach58 Beach58 is offline
Karting
Not Subscribed

Ha Robin,

welkom in de wereld van de Ferrari-fanaten.

Onno
Reply With Quote
Old 29-04-2007, 23:01
nofear02's Avatar
nofear02 nofear02 is offline
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Originally Posted by v-barchetta View Post
Ik ben zelf ook aan het kijken, maar dan naar een instap Ferrari, een Mondial of een 308 GT4 (He Robert ). Daar mijn budget helaas nog niet naar een 360 budget gaat......
Hallo Vincent! Fijn van jou nou ook posts te zien hier. Hartstikke gezellig. We gaan er wat moois van maken hier. Hopelijk voel je je inmiddels op je gemak hier en vind je het aangenaam en leuk!

Heerlijk al die dromen mannen. @ Vincent; geldt voor jou net zo goed al hoor! Dat jij nu al zo voorzichtig eens rondkijkt is net zo bijzonder. Je bent nog maar jong. Superspannend is zoiets. Maar neem je tijd hé! t heeft geen haast, en laat ons nooit meer zo schrikken over die ene wagen waar je toen even mee bezig was. Ik ben me lamgeschrokken toen. Een F moet je nooit zómaar kopen, en al helemaaaaal niet één waar iets geks mee is, en dat het 'nog even' gerepareerd moet worden. Met dergelijke wagens; bellen naar F-onderhoudsbedrijven!, zoals Guus (van eijk- alblasserdam), Alex (Forza- oss) of Erik (Helfferich- wageningen), of liever nog; ff langs gaan.

Voor iedereen; nooit gokken met zómaar een F te kopen; je wilt niet weten wat reparaties kunnen kosten! Daar sla je steil van achterover. Neem je tijd! En doe het goed.

Wel leuk te weten dat jullie er al helemaal van overtuigd zijn en hij gewoon ooit komt. Prachtig! Nou, haal op deze site je hart alvast maar op .

Last edited by nofear02; 08-03-2008 at 05:57..
Reply With Quote
Old 30-04-2007, 14:00
Pterps's Avatar
Pterps Pterps is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Welkom alle nieuwelingen, veel plezier hier op het forum
Reply With Quote
Old 01-05-2007, 11:15
Nielzo Nielzo is offline
Rookie
Not Subscribed

Wink Voorstellen..

Hallo iedereen,

Ik heb begrepen dat ik me hier even kon voorstellen. Mijn naam is dus Niels en ik ben het broertje van Ivo, misschien beter bekend als Scuderia Ferrari Nevaeh.
Net als Ivo ben ik erg geïnteresseerd in Italiaanse bolides. Ook andere auto's spreken mij wel aan. Om deze reden ben ik naast school ook werkzaam bij een autodealer hier in de buurt (zal maar niet zeggen wel merk, dat wordt hier vast niet op prijs gesteld ). Dit jaar doe ik mijn havo examen en volgend jaar ga ik beginnen met de opleiding autotechniek op de Hogeschool Rotterdam. Daarmee kan ik auto-engineer worden.
Hopelijk heb ik me nu voldoende voorgesteld.

Groeten van Niel
Reply With Quote
Old 01-05-2007, 11:27
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Originally Posted by Nielzo View Post
Hallo iedereen, Ik heb begrepen dat ik me hier even kon voorstellen. Mijn naam is dus Niels en ik ben het broertje van Ivo,......volgend jaar ga ik beginnen met de opleiding autotechniek op de Hogeschool Rotterdam. Daarmee kan ik auto-engineer worden. Hopelijk heb ik me nu voldoende voorgesteld. Groeten van Niels
Niels; van harte welkom! Wederom een echte autofreak, die houdt van italiaanse auto's, en ik neem aan Ferrari, en als je zelfs auto-
techniek gaat studeren; helemaal goed! . Mag jij straks een nieuwe Dino ontwerpen, of mijn wagen een beurt geven, voor weinig... . ps: zit het bij jullie in de familie of zo?? ;
Reply With Quote
Old 01-05-2007, 12:10
Nielzo Nielzo is offline
Rookie
Not Subscribed

Talking

Quote:
Originally Posted by nofear02 View Post
Niels; van harte welkom! Wederom een echte autofreak, die houdt van italiaanse auto's, en ik neem aan Ferrari, en als je zelfs auto-
techniek gaat studeren; helemaal goed! . Mag jij straks een nieuwe Dino ontwerpen, of mijn wagen een beurt geven, voor weinig... . ps: zit het bij jullie in de familie of zo??
Kom over een paar jaar maar langs in mijn garage hoor, je bent van harte welkom
Het zit niet echt in de familie volgens mij...het is meer dat mensen elkaar onderling aansteken met het Ferrari-virus en volgens mij was ik er behoorlijk vatbaar voor :
Reply With Quote
Old 01-05-2007, 13:41
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Originally Posted by Nielzo View Post
... het is meer dat mensen elkaar onderling aansteken met het Ferrari-virus
ja vertel mij wat NielsD! Ik ben er mooi klaar mee. Of moet ik zeggen: goed ziek van
Reply With Quote
Old 19-05-2007, 08:59
Erikderaaf's Avatar
Erikderaaf Erikderaaf is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Ik ben nieuw hier, dus een kleine introductie

Uiteraard heet ik Erik, 22 jaar ben naar eigen zeggen een echte ferrari fanaat.

Sommigen kennen mij wellicht van het modelautoforum en/of andere chat-sites, vincent heeft me overgehaald hier ook te registreren.

Ik ben bezig met modelauto's (190+ ferrari's 1:18), staan allen op de website www.eriksautos.nl waar binnenkort nieuwe overzichtsfoto's op zullen komen.

Wat er nog niet bijstaat is mijn andere hobby, en dat is fotografie.

dussuuhm... dat was het eigenlijk

Last edited by nofear02; 19-05-2007 at 09:10..
Reply With Quote
Old 19-05-2007, 13:11
mtange's Avatar
mtange mtange is offline
F1 veteran
Commissioner

Quote:
Originally Posted by Erikderaaf View Post

Erik, welkom op F-chat! Wat een grote collectie modelauto's heb je! Zo te zien vindt je fotografie ook leuk, de foto's van je modelauto's zien er namelijk zeer goed uit
Reply With Quote
Old 19-05-2007, 20:19
gakske gakske is offline
Karting
Not Subscribed

Quote:

.
welkom erik
je verzameling is wel heel erg mooi hoor
veel plezier op deze zite

groeten
pascal (gakske
Reply With Quote
Old 20-05-2007, 09:51
Vivado Ferrari's Avatar
Vivado Ferrari Vivado Ferrari is offline
F1 veteran
Moderator

Quote:
..
dussuuhm... dat was het eigenlijk .
Welkom op het Ferrari Forum!

Last edited by nofear02; 29-08-2007 at 21:26..
Reply With Quote
Old 20-05-2007, 13:08
Daan Daan is offline
Karting
Not Subscribed

Quote:
...

dussuuhm... dat was het eigenlijk .
Welkom!, en veel plezier met posten...

Last edited by nofear02; 29-08-2007 at 21:27..
Reply With Quote
Old 21-05-2007, 21:22
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
...
Wat er nog niet bijstaat is mijn andere hobby, en dat is fotografie.
Erik! van harte welkom man. Ik kende je website al. Heerlijk jou nu ook hier te zien. Ik denk dat je enorm op de goeie plek zit. Je bent een échte F-fan, dat zie je zó aan je website; je collectie is fantastisch. En daar bedoel ik ook de presentatie mee, wat een mooie vitrines! En zóveel modellen. Geweldig. Heb je onze speciale F-modelcars sectie al gezien?? Daar kunnen we dáárover kletsen. Staan ook al heel veel foto's op van andere members. Want er zitten hier al een paar verzamelaars hoor; woow!

En dan ook nog eens die andere leuke hobbie; fotografie. Ook dáárvoor hebben we hier een aparte sectie. En er zitten hier ook veeeeel fotografen. Check de site maar eens uit, en zie al die draden met foto's, zoals ook de foto-galerij. Extra tips: de evenementen-sectie, en de reis-sectie. Ennuh... toevallig zijn er net een paar jongens gisteren op workshop geweest bij 'ene' Frits van Eldik, op het circuit Zandvoort. Wel eens van gehoord van die man ??

Enniewee; goed dat je hier erbij gekomen bent; enjoy yourself
Reply With Quote
Old 23-05-2007, 16:06
smtln smtln is offline
Rookie
Not Subscribed

Smile Even voorstellen ... :

Dag mede-Ferrari-liefhebbers,

Even een berichtje vanuit het zonnige Weesp. Ben "nieuw" op dit forum, dus leek mij wel gepast om een vriendelijk gedagje te zeggen tegen alle fellow-boardmembers.

Heb tijdens de Ferrari-relay kennis gemaakt met dhr. No-Fear, oprichter van dit forum en vervolgens kennis gemaakt met deze site. Heb helaas de afgelopen tijd zo druk gehad met lopende studieprojecten, dat ik nog geen tijd heb gehad om mezelf netjes te introduceren, dus bij deze:

Hoi, ik ben Leon 22 jaar en 4e-jaars Commerciële Economie student. Werk hiernaast parttime in de horeca (verdien helaas nog niet voldoende om geld op te kunnen sparen voor een toekomstige Ferrari) en ben net als ieder ander op dit forum een groots liefhebber van het stijgerende paard uit Italië.

Ben de afgelopen F-Chat.eu meeting samen met mijn pa (Manettino) meegeweest en heb mij hier goed vermaakt. Mooie F's gezien en lekker broodje gegeten, kunnen meeten en chatten Robert, top wat je allemaal doet voor iedereen op dit forum! Leuk georganiseerd en goede sfeer. Bedankt voor deze dag. Snel nog maar een keer over doen, Ferrari-seizoen duurt immers veels te kort hier in NL. Zal mijn foto's van afgelopen bijeenkomst in het behorende topic uploaden. Zijn er niet al teveel (4 uit mijn hoofd) en met mijn telefoon gemaakt... Heb ook nog een aantal foto's van de Relay, zal deze ook wel in het bijbehorende topic plaatsen.

Hoop op dit forum nog veel plezier te hebben en voor degenen die dit een tijdverspillende topic vonden om te lezen, mijn excuus.

Greetz,

Leon S
Reply With Quote
Old 23-05-2007, 18:34
mtange's Avatar
mtange mtange is offline
F1 veteran
Commissioner

Hallo Leon en welkom! Ik zie dat je ondertussen al wat foto's gepost hebt, zitten ook leuke plaatjes tussen hoor.
En al een F-chat meeting bezocht, goed bezig hoor! :
Reply With Quote
Old 23-05-2007, 19:38
Reiben's Avatar
Reiben Reiben is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Welkom Leon! Ben blij dat er hier nog een paar ijverige studenten tussen zitten want ik begon me nogal jong te voelen tussen al die respectabele mannen hier op het forum

Greetz

Reibe
Reply With Quote
Old 23-05-2007, 21:55
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Originally Posted by smtln View Post
Hoi, ik ben Leon 22 jaar en 4e-jaars Commerciële Economie student. .... Ben de afgelopen F-Chat.eu meeting samen met mijn pa (Manettino) meegeweest en heb mij hier goed vermaakt.....Hoop op dit forum nog veel plezier te hebben. Greetz, Leon S.
Welkom Leon. Daar ben je dan eindelijk. Ik had je al wel eens verwacht ja . Want het zit bij jullie blijkbaar in de familie . Veel dank voor je prettige woorden! Je was goed gezelschap hier op de meeting hoor. In Deventer was t ook al leuk! Tsja, dan krijg je dat..
Quote:
Originally Posted by Ramon.S View Post
Welkom Leon! ben je lekker mee dat je Robert hebt ontmoet. .
. Ja ik geloof dat ik halve levens en gezinnen zit te ontwrichten. Maar is niet mijn schuld hoor; Komt allemaal door dat verrekte F-virus . Ik geef het alleen maar een extra kanaaltje... . (oke, dat kanaaltje stroomt lekker ja <proest>.)
Quote:
Originally Posted by Fumacher View Post
haha ik had het niet eens door . Voor zover ik weet maakt Ferrari geen F3 auto's...ik blijf maar hard doorpoosten totdat ik Formula 1 ben dan
Sukkel! t Is niet zómaar wat hoor! Dat is echt wel een zeeer select gezelschap die dat bereikt . Lekker blijven doorposten
Reply With Quote
Old 23-05-2007, 22:09
Scuderia Ferrari Nevaeh Scuderia Ferrari Nevaeh is offline
Karting
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by smtln View Post
Dag mede-Ferrari-liefhebbers,.....Hoop op dit forum nog veel plezier te hebben en voor degenen die dit een tijdverspillende topic vonden om te lezen, mijn excuus. Greetz, Leon S.
Welkom Leon

Last edited by nofear02; 23-05-2007 at 23:09..
Reply With Quote
Old 23-05-2007, 22:58
micha1980's Avatar
micha1980 micha1980 is offline
Karting
Gold Subscribed

Talking

Hey Leo,

Ook namens deze zuiderling van harte welkom.

Gr Mies (Micha
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules