Club Ferrari Belgio  

Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Kletspraat

Reply

Thread Tools
Old 24-02-2007, 10:54
nofear02's Avatar
nofear02 nofear02 is offline
F1 world champion
Site-Owner

Default Stel jezelf even voor... :)

Ben je nieuw op deze site en al een beetje gewend, stel jezelf dan even voor. Dan weet iedereen een beetje wie je bent en maak je eerder vrienden. Slechts een paar regels of aardig wat tekst; je mag zelf kiezen.

Last edited by nofear02; 23-08-2007 at 17:33..
Reply With Quote
Old 04-03-2007, 18:16
mtange's Avatar
mtange mtange is offline
F1 veteran
Commissioner

Default even voorstellen

Goedenavond allemaal, ik zal me eigen ook eerst even voorstellen.

Ik ben Michael, 20 jaar en woon in Zeeuws-Vlaanderen. Op sommige andere sites ben ik ook wel bekend als michaelt.
Op dit moment zit ik nog op school. Ik studeer algemene operatione techniek in Vlissingen en zit in het tweede jaar.

Als hobby maak ik graag foto's van Ferrari's en andere mooie auto's. Op dit moment ben ik zelf bezig om een eigen site te maken waar ik al m'n foto's op ga zetten. Maar op deze site zal ik ook zo nu en dan wat foto's plaatsen van Ferrari's

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 08:12..
Reply With Quote
Old 04-03-2007, 18:22
Paulus's Avatar
Paulus Paulus is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by mtange View Post
Goedenavond allemaal, ik zal me eigen ook eerst even voorstellen.

Ik ben Michael, 20 jaar en woon in Zeeuws-Vlaanderen. Op sommige andere sites ben ik ook wel bekend als michaelt.
Op dit moment zit ik nog op school. Ik studeer algemene operatione techniek in Vlissingen en zit in het tweede jaar.

Als hobby maak ik graag foto's van Ferrari's en andere mooie auto's. Op dit moment ben ik zelf bezig om een eigen site te maken waar ik al m'n foto's op ga zetten. Maar op deze site zal ik ook zo nu en dan wat foto's plaatsen van Ferrari's.
Michael welkom hier,ik lees in je profiel dat je van fotografie houdt kan je wat van je F foto's plaatsen vinden de meeste wel leuk denk ik.

hoop je gauw te zien op een meeting.

gr Paulus

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 08:13..
Reply With Quote
Old 04-03-2007, 19:02
mtange's Avatar
mtange mtange is offline
F1 veteran
Commissioner

Quote:
Originally Posted by Paulus View Post
Michael welkom hier,ik lees in je profiel dat je van fotografie houdt kan je wat van je F foto's plaatsen vinden de meeste wel leuk denk ik.

hoop je gauw te zien op een meeting.

gr Paulus
Paulus, ik zal binnenkort een aantal foto's hier op het forum plaatsen.
Zal eerst even een beetje rond kijken waar ik m'n foto's moet plaatsen
Reply With Quote
Old 04-03-2007, 20:35
Fumacher Fumacher is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Welkom Michael! We zien de foto's wel verschijnen binnenkort

.

Reply With Quote
Old 04-03-2007, 20:51
575 GTC's Avatar
575 GTC 575 GTC is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

welkom Michael ! ik ben benieuw naar je foto's
en suc6met je site
Reply With Quote
Old 04-03-2007, 20:56
Pterps's Avatar
Pterps Pterps is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Welkom Michael, hoe meer foto's hoe meer vreugd

.

Reply With Quote
Old 06-03-2007, 08:44
GTSturbo's Avatar
GTSturbo GTSturbo is offline
Karting
Gold Subscribed

Default Zo gelukt!

Hallo mannen, ik ben er weer.
Ik heb de ontwikkelingen van de F-chat niet zo meegemaakt de laatste tijd, maar ik begreep dat er nu een gezellig forum is.
Robert complimenten met de inzet en nog bedankt voor je uitgebreide email naar mijn hotmail.
Ik ga zo eerst eens proberen om zo'n mooi foto'tje erin te persen bovenin en daarna proberen om wat pics te uploden.
Ga zo mijn turbo naar Oss brengen voor nieuwe remmelarij zodat ik de circuits komend seizoen nog onveiliger kan maken...
Tot spreeks allen!!
Jaap

.
Attached Images
File Type: jpg uitlaten.jpg (58.6 KB, 1916 views)

Reply With Quote
Old 06-03-2007, 13:14
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Jaap!
Wat geweldig dat jij hier nu ook bent! Je bent meer dan welkom! Jij zelfs als prijswinnende half-coureur ! Ik zag je foto staan in de Gli Amici nr 95 (dec 06) op blz 13! Het verslag van de 12e Peelmeeting. Ik kreeg 2 bladen als proef om te kijken of ik er in zou willen adverteren. Dat is inderdaad het geval; 23 maart verschijnen we voor het eerst. Ik word ook lid! Dus als ik naar een evenement ga, dan zie ik je daar ook nog wel eens. Naast allerlei andere FCN-ers die hier al zitten. Ik heb daar zin in!

Ik zie ook dat het je (eindelijk! ) gelukt is om een foto te uploaden. Fijn! Ik ben d'r blij mee; ik vond het al zó vervelend voor je dat het elders niet lukte. En nou wel! Dat maakt zo'n forum namelijk toch wel ff leuker. Voor jezelf in eerste instantie, maar ook voor ons. Nou ik wacht met spanning op wat je allemaal gaat uploaden! Ik zou zeggen; leef je uit. Kijk ff in welke rubriek het hoort, maar ga je gang !

De foto die je op proef neergezet hebt, vind ik al mooi! De onderkant van jouw wagen. Bijzonder! Ik zie daar dat gaas zitten. Interessant. Ik heb dat totaal niet. Ik zie nu pas dat dat gaas ook in die gaten zit, onder je bumper. Wij hebben het daar over gehad hier op de nj-rec hé? Dat ik jouw auto op de tunnelrit-dvd herken van de mijne doordat er bij jou 4 van die luchtsleuven zitten. En jij hebt zwarte spiegels. En uiteraard die luchtinlaat in de carosserie aan de zijkant, onderaan, naast je deur.

De volgende keer dat ik je zie, moet ik toch echt eens goed kijken naar je wagen! Nog niet aan toegekomen natuurlijk. Jouw bekleding vind ik ook heel bijzonder, dat witte. Is jouw interieur eigenljk verder gelijk aan de mijne? En cockpit ook? Nee, dat kan natuurlijk niet; jij moet een turbometer hebben ergens! Als je een keer een foto van je interieur wil uploaden, dan graag!

Nou fijne tijd hier toegewenst man! We spreken mekaar

Last edited by nofear02; 06-03-2007 at 16:14..
Reply With Quote
Old 06-03-2007, 13:33
Roger_L's Avatar
Roger_L Roger_L is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by GTSturbo View Post
Hallo mannen, ik ben er weer.

Ga zo mijn turbo naar Oss brengen voor nieuwe remmelarij zodat ik de circuits komend seizoen nog onveiliger kan maken...
Tot spreeks allen!!
Jaap
Jaap, welkom ! Leuk je hier te zien.
Begrijp ik het nu goed dat ze in Oss er slechtere remmen onder gaan zetten
Reply With Quote
Old 14-03-2007, 23:49
RedmondialTCab's Avatar
RedmondialTCab RedmondialTCab is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Talking Nieuw Nieuw !!!!

Goedeavond heren

Ja je ziet het goed.
Ik ben hier ook even aangemeld.
Sommige mensen kennen me hier al maar voor de andere mensen stel ik me even voor
Ik ben Cor van den Boogaard en woon al sinds 1991 samen met mijn vrouw in het leuke stadje Tiel.
Ik ben sinds half jaren 80 bezeten van Ferrari.
Eerst vanalles rondom Ferrari bij elkaar gespaard (waaronder een paar schaalmodelletjes ) en sinds juli 2005 in het bezit van een Ferrari Mondial T Cabriolet
Kleur :Rood
Interieur Zwart
Bijzonderheden : Fuchs Sportuitlaat

Deze geeft een geweldig geluid !!!
vraag maar eens rond!!

Ik heb de site al een keer bekeken. Leuke foto's weer geplaatst guys
Attached Images
File Type: jpg Mondial T Cabriolet 1989.jpg (197.3 KB, 1 views)
Reply With Quote
Old 15-03-2007, 00:31
Fumacher Fumacher is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Heey Cor! Leuk om ook jou hier te zien

Wat betreft die FUchs uitlaat....ik weet er alles van. De ritten op de achterbank waren het allergaafst! Wat zat ik toch dicht op de motor! en als we een kleine tunnel in reden gaf je extra gas de hele achterbank trilde mee! Geweldig!

.

Reply With Quote
Old 15-03-2007, 07:16
Pterps's Avatar
Pterps Pterps is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Cor welkom, leuk dat je hier ook even komt buurten!

Die uitlaat? Geloof er niks van, laat het me maar eens voelen en horen

.

Reply With Quote
Old 27-03-2007, 11:52
ForzaFerrari
Guest

Hallo allemaal,

Voor degenen die mij nog niet kennen; ik ben Waldo, studeer aan de Fotoacademie in Amsterdam, en ben aankomend fotograaf, ik ben 30 jr, en woon in Utrecht. Ik ben al jaren Ferrari-fan. Nog geen F-wagen, maar dat zit wel in de pijpleiding. Wel best wat ervaring met Ferrari's. Zowel er in rijden, meerijden als heeel veel evenementen.
Paar highlights:

- Ferrari Fabriek bezoek!! (dat was geweldig!!)
- Formule 1 van San Marino
- Spa evenementjes
- Zandvoort evenementjes
- De Peel Meeting (FCN) (wow, het meerijden in een 250SWB en F50 zijn echt dingen om nooit te vergeten)
- TrackDay op Hockenheim

Ach en nog veel meer... het rode bloed stroomt weer merk ik de laatste dagen. Was er een beetje 'uit' maar met deze nieuwe site: in geen jaar zoveel aan Ferrari gedacht als nu de laatste week !

Gr. Waldo

.

Reply With Quote
Old 27-03-2007, 20:12
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Originally Posted by ForzaFerrari View Post
Hallo allemaal,.....n Paar highlights:

- Spa evenementjes
- Zandvoort evenementjes
- De Peel Meeting (FCN) (wow, het meerijden in een 250SWB en F50 zijn echt dingen om nooit te vergeten)
- TrackDay op Hockenheim !

Gr. Waldo
Waldo, dit is echt een heeeeel mooi rijtje! Je hebt al prachtige dingen meegemaakt. Meerijden in een F50; geweldig man. En een Formule 1 meemaken is ook top. Ik ben een paar jaar geleden naar Barcelona geweest. Vooral die openings-lap is prachtig; wat een klere-herrie is dat ! Zalig. Maar vooral de Ferrari Fabriek. Dat schijnt toch heeel bijzonder te zijn
Reply With Quote
Old 28-03-2007, 18:16
micha1980's Avatar
micha1980 micha1980 is offline
Karting
Gold Subscribed

Hey Waldo, dat moet toch allemaal een belevenis van jewelste zijn geweest, stiekem ben ik een beetje POSITIEF jaloers op je, ik gun het je wel allemaal van harte!!!

geweldig!!!

gr micha

Quote:
Hallo allemaal,

Voor degenen die mij nog niet kennen; ik ben Waldo, studeer aan de Fotoacademie in Amsterdam, en ben aankomend fotograaf, ik ben 30 jr, en woon in Utrecht. Ik ben al jaren Ferrari-fan. Nog geen F-wagen, maar dat zit wel in de pijpleiding. Wel best wat ervaring met Ferrari's. Zowel er in rijden, meerijden als heeel veel evenementen.
Paar highlights:

- Spa evenementjes
- Zandvoort evenementjes
- TrackDay op Hockenheim

Ach en nog veel meer... het rode bloed stroomt weer merk ik de laatste dagen. Was er een beetje 'uit' maar met deze nieuwe site: in geen jaar zoveel aan Ferrari gedacht als nu de laatste week !

Gr. Waldo
.

Last edited by mavanhaasteren; 03-07-2008 at 19:54..
Reply With Quote
Old 30-03-2007, 19:38
mtange's Avatar
mtange mtange is offline
F1 veteran
Commissioner

Default Welko

Waldo, Rob en Ramon welkom hier op het forum!

Quote:
- Spa evenementjes
- Zandvoort evenementjes
- TrackDay op Hockenheim
Dat is een zeer mooi lijstje! Een bezoek in de fabriek van Ferrari moet echt geweldig zijn! Knap dat je dat voor elkaar gekregen heb, mij is het helaas nog niet gelukt.. Ik hoop er toch ook ooit nog wel eens binnen te mogen kijken.

Quote:
Originally Posted by Ramon.S View Post
Hallo iedereen, mag ik mij even voorstellen ik ben Ramon.S en heet iedereen van harte welkom.
Leuke foto in je profiel van een mooie Testarossa
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 22:53
Ricars's Avatar
Ricars Ricars is offline
Formula 3
Silver Subscribed

Default Even voorstellen

Hallo iedereen,

Ik ben Johan Rikkers, alias Ricars. Via Vu (Fumacher) ben ik hier terecht gekomen. Sinds lange tijd ben ik al autoliefhebber en post ik op forums van o.a. Ultimatecarpage.com en supercarfrance.com. Ook Peter (Pterps) en Ivo zijn bekenden.

Sinds een aantal jaar heb ik als hobbie het maken van foto's van speciale auto's (niet alleen Ferrari's, maar ook andere exoten, Lambo, Porsche, Aston Martin etc.) Ik heb nu sinds anderhalf jaar een digicam, een Canon Powershot A520. Een vrij basic cameraatje, maar je kunt er best goede foto's mee nemen. Momenteel ben ik bezig met het maken van een nieuwe website. Binnen een paar weken hoop ik hem online (en de URL in m'n profiel) te zetten.

Ik woon in de buurt van Eindhoven, in het dorp Heeze. Ik studeer Werktuigbouwkunde in Eindhoven, 2ejaars, dus misschien kan ik nog ooit aan de bak in Maranello

Ik heb een aantal van jullie gezien op Zandvoort tijdens de rijvaardigheidstrainingen. Ik post een aantal van mijn foto's daarvan in de Meetings & Evenementen draad.

Groeten Johan

.
Attached Images
File Type: jpg maranello.jpg (106.0 KB, 1479 views)

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 08:14..
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 22:59
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Originally Posted by Ricars View Post
Hallo iedereen, Ik ben Johan Rikkers, alias Ricars.....k heb een aantal van jullie gezien op Zandvoort tijdens de rijvaardigheidstrainingen. Ik post een aantal van mijn foto's daarvan in de Meetings & Evenementen draad. Groeten Johan
Johan; van harte welkom op de site jongen! Als je fan bent van Ferrari; dan is dit the place to be! Kijk maar eens wat voor prachtige foto's staan in de evenementen en meetings- sectie! Van zandvoort ja, maar ook zelfs van vandaag. Kijk lekker rond, leer een beetje de indeling te kennen, en de foefjes op deze site; dan ga je een hele leuke tijd hebben! Grappig dat je al een aantal mensen kent van hier! Enjoy
Reply With Quote
Old 16-04-2007, 10:07
mtange's Avatar
mtange mtange is offline
F1 veteran
Commissioner

Quote:
Originally Posted by Ricars View Post
Hallo iedereen,
Ik ben Johan Rikkers, alias Ricars.
Johan, van harte welkom hier op het forum! Ben zeer benieuwd naar je foto's!

Ik vertrek trouwens zo naar Brugge voor de 60 jaar Ferrari tour! Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn.

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 08:14..
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules