Club Ferrari Belgio  

Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Kletspraat

Reply

Thread Tools
Old 24-02-2007, 10:54
nofear02's Avatar
nofear02 nofear02 is offline
F1 world champion
Site-Owner

Default Stel jezelf even voor... :)

Ben je nieuw op deze site en al een beetje gewend, stel jezelf dan even voor. Dan weet iedereen een beetje wie je bent en maak je eerder vrienden. Slechts een paar regels of aardig wat tekst; je mag zelf kiezen.

Last edited by nofear02; 23-08-2007 at 17:33..
Reply With Quote
Old 04-03-2007, 18:16
mtange's Avatar
mtange mtange is offline
F1 veteran
Commissioner

Default even voorstellen

Goedenavond allemaal, ik zal me eigen ook eerst even voorstellen.

Ik ben Michael, 20 jaar en woon in Zeeuws-Vlaanderen. Op sommige andere sites ben ik ook wel bekend als michaelt.
Op dit moment zit ik nog op school. Ik studeer algemene operatione techniek in Vlissingen en zit in het tweede jaar.

Als hobby maak ik graag foto's van Ferrari's en andere mooie auto's. Op dit moment ben ik zelf bezig om een eigen site te maken waar ik al m'n foto's op ga zetten. Maar op deze site zal ik ook zo nu en dan wat foto's plaatsen van Ferrari's

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 08:12..
Reply With Quote
Old 04-03-2007, 18:22
Paulus's Avatar
Paulus Paulus is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by mtange View Post
Goedenavond allemaal, ik zal me eigen ook eerst even voorstellen.

Ik ben Michael, 20 jaar en woon in Zeeuws-Vlaanderen. Op sommige andere sites ben ik ook wel bekend als michaelt.
Op dit moment zit ik nog op school. Ik studeer algemene operatione techniek in Vlissingen en zit in het tweede jaar.

Als hobby maak ik graag foto's van Ferrari's en andere mooie auto's. Op dit moment ben ik zelf bezig om een eigen site te maken waar ik al m'n foto's op ga zetten. Maar op deze site zal ik ook zo nu en dan wat foto's plaatsen van Ferrari's.