Bridgestone  

Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Boeken, memorabilia, gadgets...

Reply

Thread Tools
Old 04-07-2007, 20:30
Arie Timmermans's Avatar
Arie Timmermans Arie Timmermans is offline
Karting

Ik zie dat er veel leden zijn met allerlei Ferrari gadgets.Ook ik heb vele boeken,dvd,s,modelauto;s etc.Maar het meest bijzondere object dat ik heb is een echte,originele handtekening van Enzo Ferrari! Iets dat niet veel Ferrarifans hebben,maar wel zouden willen toevoegen aan hun verzameling.Handtekening is natuurlijk geschreven met paarse inkt.
Groeten van Arie Timmerman
Reply With Quote
Old 04-07-2007, 20:36
Scuderia Ferrari Nevaeh Scuderia Ferrari Nevaeh is offline
Karting
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by Vivado Ferrari View Post
Over boeken gesproken! Ik heb sinds deze week mijn verzameling in een eigen fotobook staan.
Mooi boekje hoor
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 20:51
Reiben's Avatar
Reiben Reiben is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Ben vandaag plots weer kaarten beginnen verzamelen... geen postkaarten of Pokémon kaarten maar wel de enige echte Ferrari Cards! Deze krijg je (In België toch) vanaf deze week als je gaat tanken bij Shell. In totaal kan je 24 kaarten verzamelen. Ik ken de man die aan het tankstation staat nogal goed en heb al ondertussen 20 verschillende kaarten (Terwijl je er normaal maar 5 per beurt krijgt). Het is een soort kwartetspel met de mooiste Ferrari's door de jaren heen en op de achterkant staat iedere keer een leuk weetje. Dit natuurlijk ter gelegenheid van 60 jaar Ferrari. De actie loopt nog tot september, dus tanken en ruilen is de boodschap. Bovendien zit ier in ieder pakje kaarten een code waarmee je een dag op het testcircuit van Ferrari kunt winnen. Echt de moeite!

Greetz

Reiben

PS: Hier een foto van hoe de kaarten er uit zie
Attached Images
File Type: jpg FerrariCards.jpg (10.2 KB, 179 views)
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 21:21
250lm's Avatar
250lm 250lm is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Die hebben we hier al een maand of twee geleden gehad. Ik heb genoeg dubbel als je nog wat zoekt.

[QUOTE=Reiben;7792]Ben vandaag plots weer kaarten beginnen verzamelen... Greetz, Reiben

PS: Hier een foto van hoe de kaarten er uit zien[/QUOTE

Last edited by nofear02; 01-08-2007 at 12:55..
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 21:27
gakske gakske is offline
Karting
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by Reiben View Post
Ben vandaag plots weer kaarten beginnen verzamelen... geen postkaarten of Pokémon kaarten maar wel de enige echte Ferrari Cards! Deze krijg je (In België toch) vanaf deze week als je gaat tanken bij Shell. In totaal kan je 24 kaarten verzamelen. Ik ken de man die aan het tankstation staat nogal goed en heb al ondertussen 20 verschillende kaarten (Terwijl je er normaal maar 5 per beurt krijgt). Het is een soort kwartetspel met de mooiste Ferrari's door de jaren heen en op de achterkant staat iedere keer een leuk weetje. Dit natuurlijk ter gelegenheid van 60 jaar Ferrari. De actie loopt nog tot september, dus tanken en ruilen is de boodschap. Bovendien zit ier in ieder pakje kaarten een code waarmee je een dag op het testcircuit van Ferrari kunt winnen. Echt de moeite!

Greetz

Reiben

PS: Hier een foto van hoe de kaarten er uit zien
he das leuk die kaarten zijn hier al voorbij
zie je nu wel belgie loopt achter ( sorry flauw grapje )
ik heb hier een hele stapel liggen ik doe er niet veel me
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 21:34
nofear02's Avatar
nofear02 nofear02 is offline
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Ben vandaag plots weer kaarten beginnen verzamelen... geen postkaarten of Pokémon kaarten maar wel de enige echte Ferrari Cards! .... Echt de moeite! PS: Hier een foto van hoe de kaarten er uit zien
Prachtig Bert; dat je zo enthousiast bent! In Nederland zijn er ook vele mensen die er van genoten hebben. Verbaast me wel dat ze de actie nú pas bij jullie hebben lopen. Ik dacht dat dat wel tegelijkertijd zou zijn. Maar de kaarten zijn leuk; slim geregeld van je dat je ze allemaal al bijna hebt! En niels is al zo aardig om je te helpen aan de evt ontbrekenden. top.

Hebben jullie ook die actie van Shell gehad met de wagentjes van hotwheels 1 op 38, die vooruít rijden als je ze eerst even naar achteren haalt? Die 6 verschillende? Die actie liep bij ons vorig jaar augustus/september.

Ik moest er op een gegeven moment nog 1, en ik zei tegen de mevrouw achter de balie; ik wil DIE, en wees er een aan. Zegt ze: oh ja de EURO . Allemachtig.... . Oke, het woordje Enzo stond een beetje raar geschreven, maar dat je denkt dat het de Ferrari Euro is, pfffffff. En dat werkt dan bij de Shell en staat in een F-polo achter de balie...

<en gakske ook zie ik nu >

Last edited by nofear02; 11-07-2007 at 21:41..
Reply With Quote
Old 13-07-2007, 14:53
Reiben's Avatar
Reiben Reiben is offline
Formula 3
Gold Subscribed

De Ferrari Euro... Hoe komt iemand daar nu bij? De man van het tankstation vertelde me ook dat ie vorige week nog een hele oude Ferrari had zien passeren. Zou van een man uit Leerne zijn (Bij Sint-Martens-Latem) en die zou 4 Ferrari's hebben en vooral klassieke. Die wil ik ook wel eens ontmoeten Misschien ken je hem Robert?

En van die Ferrari Cards... België loopt idd achter. Wel raar dat niemand daar iets van gezegd heeft hier. Ik vind ze wel tof. Die autootjes heb ik ook Robert maar vind ze niet zo speciaal

Greetz

Reibe
Reply With Quote
Old 15-07-2007, 14:58
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Default Gadgets..

Welke leuke, mooie, grappige, waardevolle 'hebbedingetjes' heb je allemaal? Of heb je ooit ergens gezien en wil je ooit nog eens kopen. Waar heb je het gekocht, was het duur of viel het mee, enzo-voorts, enzovoorts.. :
Reply With Quote
Old 15-07-2007, 19:03
250lm's Avatar
250lm 250lm is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by nofear02 View Post
Welke bijzondere aandenkens heb je ooit gezien, of zelf in je bezit? Zoals herdenkingsschildjes of vaantjes, ansichtkaarten, caps, kleding, stickers, en dus ook.... handtekeningen, brieven, folders, brochures, etc.

Hantekeningen van Lauda, Ickx, Scheckter, Frentzen, Lammers, McNish, Ralf Schumacher, Luyendijk, Doornbos, Bleekemolen, Albers zo uit mijn hoof
Reply With Quote
Old 15-07-2007, 19:08
250lm's Avatar
250lm 250lm is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by nofear02 View Post
Welke leuke, mooie, grappige, waardevolle 'hebbedingetjes' heb je allemaal? Of heb je ooit ergens gezien en wil je ooit nog eens kopen. Waar heb je het gekocht, was het duur of viel het mee, enzo-voorts, enzovoorts..
Heel vroeger (zei de oude man) had ik nog geen rijbewijs en ben je afhankelijk van mensen zoals je vader die je ergens heen brengen of niet Vervelend als die je passie niet geheel delen. Dus toen ik in Engeland in de buurt van Egham was heb ik hem zover gekregen bij Maranello Sales/Maranello Concessionaires/Talacrest te gaan kijken. Heb de mok van Maranello Concesionaires nog als ook het boord van Ristorante Cavallino uit Maranell
Reply With Quote
Old 15-07-2007, 20:58
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Originally Posted by 250lm View Post
Hantekeningen van Lauda, Ickx, Scheckter, Frentzen, Lammers, McNish, Ralf Schumacher, Luyendijk, Doornbos, Bleekemolen, Albers zo uit mijn hoofd
Zo! da's geen slecht rijtje! :
Reply With Quote
Old 18-07-2007, 20:57
mavanhaasteren's Avatar
mavanhaasteren mavanhaasteren is offline
F1 veteran
Moderator

Default een paar foto's van mijn f- fiet

hier een paar foto's van mijn Optima ligfiets
ik heb hem speciaal laten coaten in Ferrari rood en heb van Krooymans een oficiele logo gekregen en di prijkt dus ook op mijn fiets
dit is de enigste in de wereld in deze kleur
ik kan dit weten omdat ik de fietsen voor me werk zelf in mekaar zet

gemiddelde snelhijd licht rond de 35 - 40 Km/u
topsnelheid op een vlakke weg heb ik 62 gehaal
Attached Images
File Type: jpg 001.JPG (95.6 KB, 1 views)
File Type: jpg 003.JPG (48.8 KB, 0 views)
File Type: jpg 004.JPG (45.9 KB, 1 views)
File Type: jpg 005.JPG (41.7 KB, 1 views)
File Type: jpg 006.JPG (71.6 KB, 1 views)
Reply With Quote
Old 18-07-2007, 20:59
mavanhaasteren's Avatar
F1 veteran
Moderator

en nog een paa
Attached Images
File Type: jpg 007.JPG (67.5 KB, 0 views)
File Type: jpg 008.JPG (102.7 KB, 0 views)
File Type: jpg 009.JPG (90.9 KB, 3 views)
File Type: jpg 010.JPG (91.9 KB, 0 views)
Reply With Quote
Old 18-07-2007, 21:19
gakske gakske is offline
Karting
Not Subscribed

nou nou
dat is echt een fiets voor de luie mensen onder ons (ligfiets ha-ha)
we mooi hoor toppi
Reply With Quote
Old 18-07-2007, 21:22
mavanhaasteren's Avatar
F1 veteran
Moderator

luie mensen rijden niet op een ligfiets maar op een oma fiets want met een ligfiets kan je niet 5 km/u rijden ;
Reply With Quote
Old 19-07-2007, 01:39
Huijsje's Avatar
Huijsje Huijsje is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Sterker nog. Op een ligfiets haal je met gemak hogere snelheden dan op een racefiets zoals ze die in de Tour de France nu gebruiken!!! Als wielrenner ga je het knap lastig krijgen om iemand op een ligfiets eruit te trappen: veel minder luchtweerstand natuurlijk. Een ligfiets is natuurlijk wel wat minder wendbaar (lijkt mij) en in bochtenwerk zal deze dus niet zo goed presteren als een racefiets. Wel een geweldig kunstwerk heb je er van gemaakt Marcel!! Gave kleur, mooi logo erop! Nou snap ik ook je uitspraak trouwens van vd week 62 km/u leek me wel erg hard, maar zo te zien doe je het dus wel vaker en heb je er wel echt goed materiaal voor (ligfiets, al moet je dan nog steeds wel aardig doortrappen om de 62 te halen ). Gave hobby om lekker bezig te blijven! Zit er zelf sterk aan te denken om mijn huidige racefiets de deur uit te doen, een mooi ding er voor terug te kopen en het fietsen weer eens op te gaan pakken.

Tot slot: Veel plezier ermee gewenst nog Marcel! Enne, veel veilige km's ook natuurlijk! (zoals alle F-bezitters dat ook toegewenst wordt hier
Reply With Quote
Old 19-07-2007, 08:07
mavanhaasteren's Avatar
F1 veteran
Moderator

Quote:
Originally Posted by Huijsje View Post
Sterker nog. Op een ligfiets haal je met gemak hogere snelheden dan op een racefiets zoals ze die in de Tour de France nu gebruiken!!! Als wielrenner ga je het knap lastig krijgen om iemand op een ligfiets eruit te trappen: veel minder luchtweerstand natuurlijk. Een ligfiets is natuurlijk wel wat minder wendbaar (lijkt mij) en in bochtenwerk zal deze dus niet zo goed presteren als een racefiets. Wel een geweldig kunstwerk heb je er van gemaakt Marcel!! Gave kleur, mooi logo erop! Nou snap ik ook je uitspraak trouwens van vd week 62 km/u leek me wel erg hard, maar zo te zien doe je het dus wel vaker en heb je er wel echt goed materiaal voor (ligfiets, al moet je dan nog steeds wel aardig doortrappen om de 62 te halen ). Gave hobby om lekker bezig te blijven! Zit er zelf sterk aan te denken om mijn huidige racefiets de deur uit te doen, een mooi ding er voor terug te kopen en het fietsen weer eens op te gaan pakken.

Tot slot: Veel plezier ermee gewenst nog Marcel! Enne, veel veilige km's ook natuurlijk! (zoals alle F-bezitters dat ook toegewenst wordt hier )
dank je
en het leukste met een ligfiets is een groepje race fietsers voorbij gaan en dan willen ze je gewoon bij blijfen maar het lukt ze gewoon niet
maar met een verzet van 56 voor en 12 achter is het niet al te hard trappen ik ben niet harder gegaan omdat ik me zelf niet verrot wou trappen.
en het bochtenwerk valt wel mee alleen krappe bochten zijn wat lastig maar voor de rest valt het mee

mocht je een keer een ligfiets uitwillen proberen om te voellen hoe het rijdt laat het me dan effe weten kan ik denk ik wel wat regele
Reply With Quote
Old 19-07-2007, 19:48
Kingpin328 Kingpin328 is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Klokkie ....
Attached Images
File Type: jpg R0015854.JPG (69.3 KB, 228 views)
Reply With Quote
Old 19-07-2007, 22:40
250lm's Avatar
250lm 250lm is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Quote:
En van die Ferrari Cards... België loopt idd achter. Wel raar dat niemand daar iets van gezegd heeft hier. Ik vind ze wel tof. Die autootjes heb ik ook Robert maar vind ze niet zo speciaal
Greetz

Reiben
[url]http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=2820&postcount=441[/url
Reply With Quote
Old 19-07-2007, 23:03
nofear02's Avatar
F1 world champion
Site-Owner

En deze folder hoort daar bij, althans hier in nederland toen.

Attached Images
File Type: jpg shellfplaatjes.jpg (145.9 KB, 0 views)

Last edited by nofear02; 19-07-2007 at 23:09..
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules