Assicuro  

Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Kletspraat

Reply

Thread Tools
Old 13-02-2008, 19:09
milko's Avatar
milko milko is offline
Formula Junior
F-Chat Supporter

Robert jij doet echt je best om geen vrienden te maken op deze manier.
kan een 365 eigenlijk nog wel door de beugel, rijdt ook lekker met raam open?
grpfhhhhhhh! prsttttttttt
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 19:09
Erikderaaf's Avatar
Erikderaaf Erikderaaf is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Hahaha Ik zou best wat overhebben voor fotomateriaal

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 00:43..
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 20:09
Forza! Forza! is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Zal ik dan maar gaan vloeken in de kerk...
Volgende week word ik (wederom) trotse bezitter van een 2nd gen MR2,
een rode deze keer.
Als een (budget)auto (zeker bij kinderen ) associaties met een F oproept dan
is het deze wel. Hij is alleen een tandje langzamer(...), maar ik ben helemaal
in m'n nopjes als ik aan het touren ben!
Heb zelfs ooit opgestoken duim van een F-rijder gekregen in m'n vorige MR2...
Maar ik ben gelukkig wel zo verstandig om er geen F355 kit omheen te plakken

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 00:43..
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 20:13
nofear02's Avatar
nofear02 nofear02 is offline
F1 world champion
Site-Owner

Quote:
Originally Posted by RedmondialTCab View Post
Ik dacht altijd, er zit een steekje bij je los....... Nu weet ik het zeker
Quote:
Originally Posted by milko View Post
Robert jij doet echt je best om geen vrienden te maken op deze manier. kan een 365 eigenlijk nog wel door de beugel, rijdt ook lekker met raam open? grpfhhhhhhh! prsttttttttt!
. ja ik vond hem ook wel geslaagd ja . Maar zonder dollen, was echt een prachtige wagen, mooie zakelijke sjieke nette bak. Ik baal ervan dat ik hem weggedaan heb. Reed heerlijk ook nog! Maar ik snap denk wat Kees bedoelt, er zit regelmatig publiek in waarbij je even de dingen moet doen die ik beschreef om erbij te horen (mocht een mens dat willen). Ik heb er heel veel gezien, allemaal afgeragde bakken, totdat ik toen ineens die van mij vond. Keurig net apparaat, was van een iets oudere meneer. Rook nog naar de nieuwigheid. Prachtig. Was boven mijn buget maar moest hem hebben, mijn vader had heel vroeger een witte BMW 2000 (met kenteken: 80-00-pk!). Dus ja, moest me vader nadoen. pa een bmw, ik ook. Pa daarna allemaal volvo's, ik ook een. Afijn, off topic .

Ik zou dus naast mijn F best een bmw willen hebben, of een volvo. Hoewel dat laatste mischien een rare combinatie lijkt. Of een knalgele Fiat Cinquecento, vind ik ook leuk. Met een lambo logo voorop, of achterop zo'n sticker; ''my other car is a ferrari''. Zo'n sticker zoek ik nog. Ik heb helaas helemaal niks met Alfa. En dan ook echt helemaal niks. Hoewel dat toch een mooi combinatie moet zijn
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 21:02
milko's Avatar
milko milko is offline
Formula Junior
F-Chat Supporter

waarvan akte
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 23:18
Kees den Hertog Kees den Hertog is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Wink

Een MR 2 is inderdaad ook niet verkeerd, ik snap die keuze wel, maar dat geldt voor wat mij betreft ook voor een Fairlady, (Datsun 280 ZX), of de latere modellen tot de Nissan 300 ZX aan toe. Of een 350 Z...
Robert heeft niets met een Alfa?? Leg uit
Reply With Quote
Old 14-02-2008, 18:44
Longtallnick Longtallnick is offline
Karting
Not Subscribed

Cool Alfa second plac

Quote:
Ik heb helaas helemaal niks met Alfa. En dan ook echt helemaal niks. Hoewel dat toch een mooi combinatie moet zijn.
Dat is een hele mooie combinatie. Het lijnenspel van een echte alfa is Italiaans. Net als een F
Het is niet helemaal te benoemen, maar je vind een BMW toch een beetje een Bauern Mestwagen als je geniet van de echte Italiaanse schonen.

Nico

Last edited by nofear02; 14-02-2008 at 18:46.. Reason: 1e quote toegevoegd
Reply With Quote
Old 14-02-2008, 21:12
Reiben's Avatar
Reiben Reiben is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by Huijsje View Post
Beetje flauw Bert! Dan moet je ook zo eerlijk zijn en m gewoon laten staan

Nee hoor geef je groot gelijk. Altijd makkelijk om af en toe eens een auto te kunnen lenen. Mag al lang blij zijn dat je die mogelijkheid hebt...
Ja da's waar. Ik rijd eigelijk wel graag met alles wat 4 wielen heeft en een motor. Zelfs met Robert's Peugeot aka "De F-Chat mobiel". En met die zetelverwarming in de BMW ben ik ook altijd heel blij

Greetz

Reiben

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 00:44..
Reply With Quote
Old 14-02-2008, 22:46
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Wink

O.k. ik ben zeer partijdig, maar Alfa heeft volgens mij de grootste merkenclub van NL terwijl er 2 grote Alfa clubs in NL zijn. Die grote geliefdheid heeft natuurlijk redenen en ik denk dat die redenen de heel bijzondere (vooral sportieve) historie (vanaf 1910) met het hoogste aantal overwinningen, de schoonheid en de drama's zijn. Je houdt er van of je vindt het niets. Er zijn natuurlijk ook andere Italiaanse en nog meer sportieve Engelse merken die wat meer hebben dat het witgoed ala VW, Ford, Nissan en Opel. Bij Duitse auto's ligt e.e.a. toch wat anders. Mercedes en BMW maken heel goede (maar veel te dure) auto's die na een paar jaar afzakken naar te veel verkeerde eigenaren in de Bijlmer e.d.. Wellicht dat Audi het hier wat beter doet met ook (naar mijn smaak) mooiere produkten die echter ook te duur zijn
Reply With Quote
Old 14-02-2008, 23:53
Nuvolari Nuvolari is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Het is maar net door welke bril je kijkt. Ik ben zelf meer een rijderstype en houd zelf gewoon erg veel van raceauto's en minder van straatauto's. Naast Ferrari, Maserati en Alfa zijn er veel meer merken met een enorme racehistorie en het is een beetje kortzichtig om te denken dat het allemaal uit Italië komt. Natuurlijk hebben we allemaal onze voorkeur, maar voor je het weet wordt er op allerlei merken afgegeven en vaak onterecht.
Vergeet niet dat Ferrari echt jaren lang alleen maar in de F1 racete en ook daarin jaren niets gepresteerd heeft. En dat in jaren dat de toerwagenracerij en sportwagenkampioenschappen minimaal zo populair waren als de F1. Jaren waarin BMW, Ford, Porsche, Mercedes en Audi vochten om de kampioenschappen. En wat te denken van de rallysport waar Porsche, Alpine, Lancia, Ford, Opel, Audi, Peugeot, Toyota, Subaru en Mitsubishi historie hebben geschreven.
Ik heb de mazzel dat ik in heel veel verschillende auto's rijdt en ik kan je zeggen dat als een bepaald autovirus in je lichaam zit een Porsche 911 GT3 echt iets bij je losmaakt. Maar ook een circuituitvoering van de BMW M3 E30 (zeg maar die van de DTM) geeft een kick en zo zijn er zo veel auto's die een enorme kick kunnen veroorzaken. Het ligt er ook een beetje aan of je voor het uiterlijk gaat of meer een rijder bent.
Afgelopen zomer heb ik een GT40 gereden op Silverstone, helemaal te gek en echt een jaren zestig raceauto qua bewegingen. Maar ook een 917 of 512 S en 512 M zijn helemaal het einde. Ach en zo kan ik nog uren doorgaan met het opnoemen van speciale auto's.

Edwin

.

Reply With Quote
Old 15-02-2008, 00:09
nofear02's Avatar
nofear02 nofear02 is offline
F1 world champion
Site-Owner

Ehhh... Edwin, volgens mij ding deze draad over welk auto erbij voor op de weg hoor, niet over welke-auto-erbij-voor-op-het-circuit .
Reply With Quote
Old 15-02-2008, 00:43
Franc308 Franc308 is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by Alfer View Post
O.k. ik ben zeer partijdig, maar Alfa heeft volgens mij de grootste merkenclub van NL terwijl er 2 grote Alfa clubs in NL zijn. Die grote geliefdheid heeft natuurlijk redenen en ik denk dat die redenen de heel bijzondere (vooral sportieve) historie (vanaf 1910) met het hoogste aantal overwinningen, de schoonheid en de drama's zijn. Je houdt er van of je vindt het niets. Er zijn natuurlijk ook andere Italiaanse en nog meer sportieve Engelse merken die wat meer hebben dat het witgoed ala VW, Ford, Nissan en Opel. Bij Duitse auto's ligt e.e.a. toch wat anders. Mercedes en BMW maken heel goede (maar veel te dure) auto's die na een paar jaar afzakken naar te veel verkeerde eigenaren in de Bijlmer e.d.. Wellicht dat Audi het hier wat beter doet met ook (naar mijn smaak) mooiere produkten die echter ook te duur zijn.
Mooi gezegd en helemaal mee eens
Reply With Quote
Old 15-02-2008, 01:45
Nuvolari Nuvolari is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by nofear02 View Post
Ehhh... Edwin, volgens mij ding deze draad over welk auto erbij voor op de weg hoor, niet over welke-auto-erbij-voor-op-het-circuit . .
Sorry, ik ging er even helemaal vandoor...

Edwin

.

Reply With Quote
Old 15-02-2008, 21:52
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Talking

Inderdaad, door welke bril je kijkt
Reply With Quote
Old 18-12-2008, 00:23
cool-ferrari cool-ferrari is offline
Karting
Not Subscribed

Ik rij met een suzuki Alto. ik zou deze bolide er wel bij willen hebben maar kreeg hem niet mee
geintje nee ik zelf zou graag een Ferrari willen bzitten heb eigenlijk geen iedee welek vindt ze stuk voor stuk mooi. wel lastig he.
Attached Images
File Type: jpg Formule 2.jpg (80.8 KB, 158 views)
Reply With Quote
Old 18-12-2008, 10:03
Johannus Johannus is offline
Formula 3
Not Subscribed

Hey een Formule Renault, leuke wagentjes. is een klein beetje vergelijkbaar met de Formule Opel-Lotus, die heb ik ooit op zandvoort mogen besturen
Reply With Quote
Old 18-12-2008, 10:27
cool-ferrari cool-ferrari is offline
Karting
Not Subscribed

Ik mocht er naar een race op spa er even inzitten was wel cool. maar dat is nog zacht uit gedrukt
Reply With Quote
Old 28-12-2008, 22:23
richard richard is offline
Karting

Ik heb er lang naar gezocht maar wij hebben er weer een Alfa bij een 156 sportwagon met alles op en aan wel het oude model maar er is geen smetje aan boekje ingevuld en afgestempeld.
Voor ons prima auto
Reply With Quote
Old 11-01-2009, 11:09
berrie355 berrie355 is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Als autoliefhebber denk ik aan bijvoorbeeld de audi S5 en de Jaguar FX.
Snelheid en elegant. Prachtig.
Attached Images
File Type: jpg wall_woy_53.jpg (1.28 MB, 2 views)
File Type: jpg audi_s5_2008_diag2.jpg (45.1 KB, 95 views)
Reply With Quote
Old 11-01-2009, 20:43
Kees den Hertog Kees den Hertog is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Thumbs up

Cool-Ferrari rijdt een Soes, heel verstandig, ik doe het met een Twingo, met Ferrari sticker,(naast de 328, dat dan weer wel...). Wij houden geld over voor de hobby, en zijn toch mobiel, is dat verstandig, of niet?
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules