Assicuro  

Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Kletspraat

Reply

Thread Tools
Old 10-02-2008, 00:16
Kees den Hertog Kees den Hertog is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Question Welke auto voor erbij

Wat rijdt je als je geen Ferrari rijdt, ofwel, wat zou de auto voor erbij zijn? (Ervan uitgaande dat de meesten van ons de Ferrari niet als echt dagelijkse auto gebruiken, maar als hobby auto). Een Italiaan ligt misschien voor de hand, ALFA, Lancia, maar is dat ook zo? Stel, Ferrari bestaat niet, je bent wel in de markt voor een soortgelijke auto, wat dan? Mercedes, BMW, een Amerikaan, Japanner of toch een Koreaan? Een Lambo, of een Maser? Een hypothetische vraag, maar wat vinden F. rijders? Zelf gok ik op een Jaguar, misschien ook nog wel op een Corvette of Mustang, maar dat zijn toch heel andere auto's, bolides, dan een Ferrari. Een Lotus, een MX 5, (Mazda)?? Welk merk / model komt het dichtst bij het F-gevoel/emotie
Reply With Quote
Old 10-02-2008, 00:26
AnthonyR AnthonyR is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Ik heb dan zelf geen ferrari, maar kennisen hebben de keuze om naast de ferrari een Gran Turismo te gaan rijden. En de X3 voor de vrouw
Reply With Quote
Old 10-02-2008, 00:35
mavanhaasteren's Avatar
mavanhaasteren mavanhaasteren is offline
F1 veteran
Moderator

ik zou voor erbij een Mitsubishi evo X of een Nissan Skyline / GTR wel willen hebben ze zijn snel sportief en toch nog voor 4 personen mee te vervoeren

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 00:40..
Reply With Quote
Old 10-02-2008, 14:56
Reiben's Avatar
Reiben Reiben is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Op dit moment ga ik voor de Jaguar XK 4.2 Cabrio in het zwart met zandkleuring interieur. Vind dat gewoon een hele mooie en degelijke wagen

Greetz

Reiben

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 00:41..
Reply With Quote
Old 10-02-2008, 19:29
Formula Junior
Not Subscribed

Red face

Hoe valt een Porsche? Vergelijkbaar naar mijn idee met een Ferrari, maar, eerlijk is eerlijk, net even degelijker en doordachter, tenminste wat de 911 betreft. Roept een Porsche dezelfde gevoelens van emotie op? De reeds genoemde auto's begrijp ik ook, een Mits, een Skyline, de Jag, daarmee kan je ook nog naar de bouwmarkt, naast exclusief ook nog praktisch! Ik ben heel blij met mijn 328, maar een dashboardkastje bijvoorbeeld ontbreekt
Reply With Quote
Old 10-02-2008, 21:56
Nuvolari Nuvolari is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Naast een Ferrari gewoon een BMW 330i erbij. Een Alfa kan ook, maar dan zou ik liever voor de BMW gaan.

Edwin

.

Reply With Quote
Old 12-02-2008, 15:47
Reiben's Avatar
Reiben Reiben is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by Kees den Hertog View Post
Hoe valt een Porsche? ... Roept een Porsche dezelfde gevoelens van emotie op? ...
In mijn geval helemaal niet! Ik vind persoonlijk, dat er heel veel mensen met een Porsche rijden. Het is een veel minder exclusief merk dan Ferrari. Het zullen inderdaad wel hele degelijke wagens zijn, maar dat "wow" gevoel dat ik bij een Ferrari heb, dat heb ik niet bij een Porsche. Trouwens, als ik naar school rij, langs Sint-Martens-Latem hier in België, dan zie ik zelden een Ferrari en zeker 5 of meer Porsches (Niet in de garage). Een luxemerk buiten Ferrari is voor mij eerder Maserati, Lamborghini of Aston Martin

Greetz

Reiben

.

Reply With Quote
Old 12-02-2008, 16:16
Rosso by Raimondo Rosso by Raimondo is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by Nuvolari View Post
Naast een Ferrari gewoon een BMW 330i erbij. Een Alfa kan ook, maar dan zou ik liever voor de BMW gaan.

Edwin
Geen BMW ,maar een alfa 8c

.

Reply With Quote
Old 12-02-2008, 23:20
Formula Junior
Not Subscribed

Question

Jammer dat alle 500 8 C's al zijn uitverkocht, een Porsche zie je inderdaad wel erg vaak, is dus niet exclusief meer, toch maar een Maserati dan maar? Een BMW heeft toch ook al snel een verkeerd imago om zich heen hangen, blijft tricky
Reply With Quote
Old 12-02-2008, 23:24
Rosso by Raimondo Rosso by Raimondo is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Quote:
Jammer dat alle 500 8 C's al zijn uitverkocht, een Porsche zie je inderdaad wel erg vaak, is dus niet exclusief meer, toch maar een Maserati dan maar? Een BMW heeft toch ook al snel een verkeerd imago om zich heen hangen, blijft tricky.
staat er een te koop bij autosalon singen. en volgens alfa komt de spider in 2009/2010. Daarvan worden er 1500 vangebouwd. Dus wie weet..
Reply With Quote
Old 12-02-2008, 23:29
Formula Junior
Not Subscribed

Talking

Rijtest in AutoVisie 1 van dit jaar gezien? De 8 C scoorde toch minder dan de 430 Scuderia. De Alfa ziet er prachtig uit, maar schijnt minder te rijden, wel erg hard-core. De Ferrari scoorde overall het best, de Maserati was de gulden middenweg, (wat je middenweg noemt!)
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 00:09
Alfer's Avatar
Alfer Alfer is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Talking

Quote:
Rijtest in AutoVisie 1 van dit jaar gezien? De 8 C scoorde toch minder dan de 430 Scuderia. De Alfa ziet er prachtig uit, maar schijnt minder te rijden, wel erg hard-core. De Ferrari scoorde overall het best, de Maserati was de gulden middenweg, (wat je middenweg noemt!).
Als het kon nam ik de 8C en ging hard door sparen voor de 430 en dan door voor de Maserati........
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 13:47
milko's Avatar
milko milko is offline
Formula Junior
F-Chat Supporter

Bmw verkeerd imago???? oeps, heb ik toch een probleem, heb 2 maanden geleden een concoursstaat 320/6 autom. met Alpina 15 inch en airco uit 1979 via Zwitserland gekocht, ben er toch nog erg blij mee, oke dagelijks doet de Alfa 159 sw zijn werk maar toch. Ben ik toch een foute gozer
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 14:04
Nuvolari Nuvolari is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Ik heb twee E30 M3's en nog een 325i als cursusauto (maar maak me niet druk om imago).

Edwin

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 00:42..
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 14:27
Reiben's Avatar
Reiben Reiben is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo een fan van BMW. Ook al rijd ik vaak rond met de 320 Ci van mijn vriendin haar ouders. (Bij gebrek aan een eigen wagen)
Het is een mooie wagen maar er schelen al wat dingen aan zoals o.a. de airco, boordcomputer en de dichtingen van de kap. Geef mij maar een Audi A5 dan

Greetz

Reiben

.

Reply With Quote
Old 13-02-2008, 14:59
Erikderaaf's Avatar
Erikderaaf Erikderaaf is offline
F1 rookie
Gold Subscribed

Hmm.... M3, M5 (moeilijke keuze)... Diablo/murcielago...

(eerst maar eens doorsparen )

.

Reply With Quote
Old 13-02-2008, 15:24
nofear02's Avatar
nofear02 nofear02 is offline
F1 world champion
Site-Owner

Ik had tot 2006 een blauwe colorline witte knippers BMW E36 Coupe injectie executive 1996. Keigoeie stereo-installatie, dus ramen open en gangsta-rap hard aanzetten, cruisen over de boulevard, gouden kettingen om en een gouden tand, plak-tattoo op mijn arm, en door een visagiste een schotwond in mijn schouder aan laten brengen. Helemaal geweldig! Ik hoorde er helemaal bij!
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 15:58
cvdzijden cvdzijden is offline
Formula Junior
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by nofear02 View Post
Ik had tot 2006 een blauwe colorline witte knippers BMW E36 Coupe injectie executive 1996. Keigoeie stereo-installatie, dus ramen open en gangsta-rap hard aanzetten, cruisen over de boulevard, gouden kettingen om en een gouden tand, plak-tattoo op mijn arm, en door een visagiste een schotwond in mijn schouder aan laten brengen. Helemaal geweldig! Ik hoorde er helemaal bij! .
Hahaha, zie het al helemaal voor me.

Ik zou eerder voor een CLS 55 AMG gaan

.
Attached Images
File Type: jpg cls55amg9uw.jpg (73.5 KB, 0 views)

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 00:43..
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 18:00
Huijsje's Avatar
Huijsje Huijsje is offline
Formula Junior
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by Reiben View Post
Om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo een fan van BMW. Ook al rijd ik vaak rond met de 320 Ci van mijn vriendin haar ouders.
Beetje flauw Bert! Dan moet je ook zo eerlijk zijn en m gewoon laten staan

Nee hoor geef je groot gelijk. Altijd makkelijk om af en toe eens een auto te kunnen lenen. Mag al lang blij zijn dat je die mogelijkheid hebt...

Vind BMW eigenlijk wel meevallen qua reputatie. Zeker die nieuwe modellen doen het toch wel goed (al zijn die wat oudere modellen vaak wel in 'verkeerde' handen nu inderdaad). En welke auto er bij? Ja wat een vraag joh... Kan zo wel 200 wagens opnoemen buiten F's die ik graag zou willen hebben (oke, misschien overdrijf ik ) Al zouden Amerikaanse auto's voor mij vrijwel meteen afvallen. 'Heb' daar persoonlijk helemaal niks mee eerlijk gezegd. En ook de Aziatische merken liggen me niet...

Duits, of Italiaans zou het dan toch worden denk ik.

Last edited by Huijsje; 13-02-2008 at 18:03..
Reply With Quote
Old 13-02-2008, 18:23
RedmondialTCab's Avatar
RedmondialTCab RedmondialTCab is offline
Formula 3
Gold Subscribed

Quote:
Originally Posted by nofear02 View Post
Ik had tot 2006 een blauwe colorline witte knippers BMW E36 Coupe injectie executive 1996. Keigoeie stereo-installatie, dus ramen open en gangsta-rap hard aanzetten, cruisen over de boulevard, gouden kettingen om en een gouden tand, plak-tattoo op mijn arm, en door een visagiste een schotwond in mijn schouder aan laten brengen. Helemaal geweldig! Ik hoorde er helemaal bij! .
Ik dacht altijd, er zit een steekje bij je los.......
Nu weet ik het zeker

.

Last edited by mavanhaasteren; 23-07-2008 at 00:43..
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules