View Single Post
Old 08-03-2007, 21:03
Mondialseeker Mondialseeker is offline
Formula 3
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by Roger_L View Post
Ik heb er slechts ééntje, maar ik ben er nog altijd mee in mijn nopjes. Toen Enzo Ferrari 80 werd heb ik hem een kaartje gestuurd (in het Italiaans) om hem te feliciteren. Ik kreeg prompt een bedankkaartje retour, hoogstpersoonlijk door 'il commendatore' ondertekend. Ik heb het kaartje met envelope keurig ingelijst in mijn hobbykamer hangen.

Wie heeft er nog meer collectors-items ? Modellen. memorablia etc.
Roger, dat is er idd eentje om U tegen te zeggen. Ikzelf verzamelde geruime tijd brochures en alles waar een paardje op stond. Kwam ik thuis van een meeting zoals Spa Ferrari Days had ik steevast een halve wagen aan stukken mee. De helft van mijn vrienden belde me als ze iets vonden zodat ik het kon gaan ophalen of kopen. Zo kwam ik op een dag thuis met een volledig lederen interieur van een total loss 355 (gratis "gekregen", verkocht aan een Ferrari dealer), van Spa 2006 een volledige achterbumper mer diffuser van een 430 challenge(verkocht op Ebay). Ook kon ik voordat Garage Francorchamps ermee ophield een dertigtal originele opschriften en badges kopen, gaande van de DINO GT tot de volledige serie 348. ik heb ergens in huis nog een versnellingsgate van een 360 F1 liggen, samen met nog wat stukken bumper etc.
Nu heb ik van mijn hart een steen gemaakt en toch besloten om de boel te verkopen omdat ik het geld beter wat op de rekening kan laten staan om toch mijn droom kan waarmaken ( een Mondial QV). Zie [url]http://shop.kapaza.be/Ferrarishop/[/url
Reply With Quote