PDA

View Full Version : Schumacher verbaast in de Super Bike

Gilles027
22-03-2008, 18:03
Volgens La gazzetta dello sport heeft Schumi een derde plaats behaalt in de Super Bike (Moto's) met een Honda,in Hungareje op de Pannonia Ring, hij vertrok als laatste 27ste en zeer agressief haalde iedereen in, hij was zeer nerveus voor de race, zo vertelde Mike Wohner, de eigenaar van het team Holzhauer die de Honda in gebruik gaf.

swatje
22-03-2008, 18:46
Amia met wat is hij niet snel geef hem een taxi in handen in stad in hij steek iedereen voor zelfs nu met een moto

nofear02
22-03-2008, 19:48
...geef hem een taxi in handen in stad in hij steek iedereen voor zelfs nu met een motoHeeft ie toch net vorig jaar gedaan? toen ie zijn vliegtuig nog wilde halen, heeft ie de taxi geleend van de chauffeur en is ie zelf gaan rijden, in duitsland dacht ik...... (wel idd op tijd voor t vliegtuig geloof ik, wel forse boete voor snelheid..:D)

Eugene360
23-03-2008, 11:33
Is wel zo dat hij gewonnen had, maar kwam niet naar het Finishpodium!!!!!! wilde waarschijnlijk niet tussen normale garde instaan?

d1ablo
23-03-2008, 20:08
Is wel zo dat hij gewonnen had, maar kwam niet naar het Finishpodium!!!!!! wilde waarschijnlijk niet tussen normale garde instaan?

Dat verhaal klopt inderdaad en kijk dan ben je voor mij toch een looser eerste klas.
Wat heeft hij nou eigenlijk te verliezen. Leuk gereden, derde plaats... dan ga je toch gewoon het podium op ? 300 man publiek die je hebben aangemoedigd... die laat je toch ook niet zomaar staan ?

nofear02
23-03-2008, 20:59
Dat verhaal klopt inderdaad en kijk dan ben je voor mij toch een looser eerste klas.
Wat heeft hij nou eigenlijk te verliezen. Leuk gereden, derde plaats... dan ga je toch gewoon het podium op ? 300 man publiek die je hebben aangemoedigd... die laat je toch ook niet zomaar staan ?wat zou je ervan denken als ie zich een soort schaamt voor zijn prestatie en/of niet anderen voor het hoofd wil stoten, en/of na een lange lange carriere niet nóg eens op het podium wil staan en/of gewoon uit de schijnwerpers wil blijven, wie-weet uit respect voor die amateurs, of uit bescheidenheid?? je weet nooit hoe iemand dénkt he?? t kan arrogantie zijn, t kan ook iets heel anders zijn. ik zou denken; ik hoef niet zo nodig nou weer met mijn snotter vooraan te staan op een podium, laat maar. Een mens doet het ook nooit goed hé.... :D :p. (die race deed ie ook maar voor de aardigheid, maar voor de sport wilde ie wellicht kijken hoe ver ie kwam... je dan daaran laten feteren, na al 7x WC, is t echt nodig?)

nofear02
23-03-2008, 22:25
en wat vind ik op internet????? : zie:

Nooit geweten dat Michael Schumacher verlegen is. Hij heeft vorige week meegedaan aan een motorrace op de Pannonia Ring in Hongarije met een Ducati superbike. Niet geheel onverdienstelijk, hij is derde geworden. Goed voor een podiumplaats. Zijn snelste ronde was maar 5 seconden langzamer dan de snelste ronde van de regerend wereldkampioen superbike Casey Stoner. Schumacher ging alleen na de race niet naar het podium, hij deed het voor de lol en was bang wat dat mensen wel niet van hem zouden denken. Hij was wat verlegen. .Dat terwijl er maar 300 mensen bij de race waren komen kijken.

waarvan akte.
:).

Gilles027
24-03-2008, 14:29
en wat vind ik op internet????? : zie:

Nooit geweten dat Michael Schumacher verlegen is. Hij heeft vorige week meegedaan aan een motorrace op de Pannonia Ring in Hongarije met een Ducati superbike. Niet geheel onverdienstelijk, hij is derde geworden. Goed voor een podiumplaats. Zijn snelste ronde was maar 5 seconden langzamer dan de snelste ronde van de regerend wereldkampioen superbike Casey Stoner. Schumacher ging alleen na de race niet naar het podium, hij deed het voor de lol en was bang wat dat mensen wel niet van hem zouden denken. Hij was wat verlegen. .Dat terwijl er maar 300 mensen bij de race waren komen kijken.

waarvan akte.
:).

Het was geen Ducati maar wel een Honda
Hier een deel van het artikel van La Gazzetta dello Sport, wel in het Italiaans

GUIDA AGGRESSIVA - Terzo, ma davanti ai 27 piloti dilettanti che hanno preso parte alla gara. Con una guida aggressiva sin dall'inizio, Schumi è apparso un po' nervoso prima di andare in pista. "Era totalmente concentrato sulla gara, mi ha detto lui stesso che il suo livello di nervosismo era alto", ha raccontato Mike Wohner, proprietario del team Holzhauer che gli ha messo a disposizione l'Honda.

mavanhaasteren
24-03-2008, 17:42
hier een vertaling naar het engels door google

GUIDE AGGRESSIVA - Third, but before the 27 amateur pilots who took part in the race. With a guide aggressive from the outset, Schumi appeared somewhat 'nervous before going on track. "He was totally focused on race, told me himself that his level of nervousness was high," he told Mike Wohner, Holzhauer owner of the team that has provided the Honda.

Gilles027
24-03-2008, 17:53
Hier in het Nederlands vertaalt
AGRESSIVE RIJSTIJL- Derde, maar voor 27 amateurs piloten die mee hebben gereden aan de koers. Met een zeer agressive rijstijl van het begin af, Schumi is voor de koers zeer verveus,"Hij is totaal geconcetreert op de koers, heeft hij zelf vertelt, dat zijn niveu van nerveus zijn zeer hoog is" zo vertelde Mike Wohner, de eigenaar van het team Holzhauer die de Honda ter zijn beschikking stelde

Gilles027
25-03-2008, 11:51
Hier een foto van het gebeuren

d1ablo
25-03-2008, 14:54
Hier een foto van het gebeuren

OK laat ik mijn mening ook wat meer nuance meegeven.
Sportief gezien perfect resultaat dat zal iedereen toegeven. Had ik toch niet achter Schumi gezocht dat ie dit "ook al" kan.
Ik ken iemand die erbij was en de tenneur bij de prijsuitrijking was toch wel van hé waarom laat die kerel het nou afweten. Toch een gemiste kans om zijn imago wat op te poetsen.
Veel mensen (waaronder ikzelf) krijgen dan al snel het gevoel van "hij wil niet tussen de gewone rijders staan". Bij de F-1 sloeg ie dat podium toch ook niet over ? Verder is Schumi bij heel veel evenementen als "special guest" (betaald) aanwezig. Dus dat "verlegen" neem ik nog even met een korreltje zout.
Maar laat ik het nog maar een keer zeggen: sportief gezien alle respect !!

filiberke
25-03-2008, 16:35
Ben ik het helemaal mee eens Paul. Verlegen na alles wat hij al gepresteerd heeft? No way!
En als hij ervoor betaald is geweest om met zijn bekende kop daar aanwezig te zijn dan vind ik het niet kunnen om niet aanwezig te zijn op die prijsuitreiking

mavanhaasteren
25-03-2008, 18:19
hij had beter 4e kunnen worden had hij niet naar het podium hoeven gaan en was het niet zo erg over gesproken

nofear02
25-03-2008, 21:29
Dus dat "verlegen" neem ik nog even met een korreltje zout.
!verlegen is misschien geen goed woord. niet in de zin van een verlegen jongetje. noem het een soort ''bescheidenheid/ niet nodig vinden'' dat je na 7 keer wc in auto's OOK al bij motorracen op t podium staat. Een mens hoeft toch niet altijd met zijn snufferd vooraan te staan? Als je 'toevallig' goed kan racen wil dat toch nog niet zeggen, dat je altijd high profile aanwezig wil/moet zijn, zoals op een podium. Hij kwam om lekker te racen. Niet om gehuldigd te worden, toegejuigd te worden, weeeeer op een podium te staan, weer in de kranten te staan, etc. wellicht?

Fokkerjockey
25-03-2008, 21:36
Ben bang dat ie er weinig aan kan doen; in ALLES wil hij gewoon de beste zijn. Het zal wel in zijn karakter zitten...(het lijkt me dan ook iemand waarmee je niet graag een bordspelletje zou willen spelen)

nofear02
25-03-2008, 22:33
Ben bang dat ie er weinig aan kan doen; in ALLES wil hij gewoon de beste zijn. Het zal wel in zijn karakter zitten...(het lijkt me dan ook iemand waarmee je niet graag een bordspelletje zou willen spelen)precies! wilde ze vroeger thuis met mij ook niet...:( :D

Fokkerjockey
25-03-2008, 22:37
precies! wilde ze vroeger thuis met mij ook niet...:( :D

...begrijp ik hieruit dat jij nu óók gaat motorracen? :D:D

Erikderaaf
25-03-2008, 22:41
Robert heeft toch al zijn eigen 'superbike' ? :)

d1ablo
25-03-2008, 22:45
precies! wilde ze vroeger thuis met mij ook niet...:( :D

hmmmm komt me bekend voor :D :D .... wat nou "het is maar een spelletje" ... niks d'r van.... verliezen is geen optie, ook niet bij mens erger je niet ;)

nofear02
25-03-2008, 23:22
Robert heeft toch al zijn eigen 'superbike' ? :)dat klopt. een 1100 cc suzuki. :)
hmmmm komt me bekend voor :D :D .... wat nou "het is maar een spelletje" ... niks d'r van.... verliezen is geen optie, ook niet bij mens erger je niet ;)
hier, nog zó een...:D. waarom verbaast me dat niks bij jou Paul? :D

Gilles027
28-03-2008, 10:52
Schumi verbaast weer met de moto's, hij reed in de paas weekend in Barcellona met een Triumpf, waar hij ook won, volgens Willi Weber, zijn manager, hij is zich gewoon aan het amuzeeren met de moto's, maar er is noch niets officieel dat hij zal overstappen met de moto's, Jean Thod, is er vollidig tegen dat hij het doet, hij vind de moto's te gevaarlijk

Gilles027
29-03-2008, 18:08
Schumi is de moto nog niet moe, het is de derde koers dat hij rijd met de moto's,hij rijd in Misano met een KTM, de KTM Trofie, van gisteren is hij aan het testen voor zijn beste tijd, deze morgen reed hij de derde tijd,

http://images.gazzetta.it/Media/Foto/2008/03/28/schumi01--346x212.jpg

Gilles027
30-03-2008, 12:06
Gisteren redd hij in qualificatie de derde tijd, hij reed 20 ronden die hij verbeterde iedere keer, van 1'52"201 tot 1'50"602, dat hem de derde plaats in de grid leverde, de koers werd deeze morgen gereden maar tot nu weet men nog niets van de uitslag, de site heeft nog geen uitslagen mee gedeelt, als de uitslagen er zijn zal ik ze mede delen

swatje
01-04-2008, 00:12
Verliezen staat gewoon niet in zijn woordenboek van Schumi.

Gilles027
01-04-2008, 09:46
Verliezen staat gewoon niet in zijn woordenboek van Schumi.

Hij is 4 geweest, het is een hobby volgens hem en hij moet niet apsolut winnen

Gilles027
04-04-2008, 18:02
Gisteren reed hij weer met de Ducati GP8, hier het artikel er van
http://www.gazzetta.it/Motori/Motomondiale/MotoGP/Primo_Piano/2008/04_Aprile/03/schumiducati.shtml

filiberke
11-02-2009, 18:23
Michael Schumacher is na een zware crash met zijn motor even buiten bewustzijn geweest. De zevenvoudige wereldkampioen Formule 1 was aan het proefstomen op het circuit van het Spaanse Cartagena toen hij de controle verloor. De Duitser sloeg met zijn hoofd tegen het asfalt, waarna hij bewusteloos bleef liggen. Op weg naar het ziekenhuis kwam 'Schumi' opnieuw bij. Volgens Marca klaagt Schumacher enkel over pijn in de nek en aan de pols. Uit de eerste onderzoeken blijkt dat Schumacher geen zware blessures heeft opgelopen. (dea)

Johannus
11-02-2009, 22:13
gelukkig maar zeg! dat hij niet meer verwondingen heeft. Is al de 2e keer dat bij een crash even zijn lichtje uit gaat...