PDA

View Full Version : En ny hovedtråd...

transdn
16-11-2007, 23:33
Her er starten på en ny tråd! Lad os håbe der kommer mange interessante sider ud af dette. Gode, respektfulde og anstændige. Husk reglerne. Forza Ferrari

WeLoveFerrari.dk
13-12-2007, 00:00
Den første Ferrari 430 Scuderia er i øvrigt kommet til Danmark. Den står vidst hos importøren endnu, og den er rød! :

Mauren
25-12-2007, 14:46
Jah så fandt jeg et billed af en krysing mellem en 355 og en testarossa, nogle der ved hvad det her er for en bil? Og hvor mange der evt er blevet bygget:)
Og til sidst evt. nogle specifikationer ?

Maure

Erikderaaf
25-12-2007, 14:56
Hej Mauren

Denne bil har en karosse kombineret fra en 348 og 355. Den blev brugt som en test bil for Enzoen. Hvis du kigger nærmere vil du bemærke Enzo motoren og dele af transmissionen. Nogle dele af interiøret kom fra 360 Modena. Bilen er den eneste af slagsen og ejet af en tysker

WeLoveFerrari.dk
02-01-2008, 11:40
Den ser meget, meget speciel ud, og som det også er skrevet, blev bilen brugt til at teste Enzoen. Den dukker op til diverse F træf rundt om her i Europa, så der er da mulighed for at se den.

Jeg mener faktisk, at den blev solgt på auktionen i Maranello, samme tid som Enzo nr. 400, der gik til naturkatastrofen i Asien

morten_a
03-01-2008, 21:19
Mener den bliver kaldet M1 og blev som Kenneth også skriver brugt som Enzo-prototype og blev solgt på en auktion i Maranello for nogle år siden.

Mauren
04-01-2008, 13:37
Tak for svarende drenge, jeg syntes godt nok den er lige en tand for sød:p
F*** den er lækker:

WeLoveFerrari.dk
04-01-2008, 13:52
Jeg bryder mig virkelig ikke om den... Jeg syntes den er meget lidt køn...
Men det er jo smag og behag! ;)

morten_a
04-01-2008, 16:52
Den er da speciel, men desværre syntes jeg heller ikke den er så heldig..

Den minder mig lidt om den 355 Replica jeg fandt engang, der var bygget over en MR2.. Det var heller ikke så heldigt.

WeLoveFerrari.dk
05-01-2008, 19:22
I kan se flere billeder af den her...
På disse billeder er den bare på franske, og ikke tyske, nummerplader?! Det kan man jo så undre sig over!!

http://autofoto.4muller.com/prototypeEnzoM3.html

Mauren
05-01-2008, 19:25
Kenneth, du er en skat:b
Har ikke kunne finde nogle billeder selv:D
Kan evt. være den er blevet solgt videre

WeLoveFerrari.dk
05-01-2008, 19:38
Det ved jeg Teis! :D Ha ha

Tjo, den kunne være solgt videre... Det må jo undersøges... Jeg har desværre ikke lige tid, før i næste uge, så drenge - hvis I skynder jer lidt, kan I måske nå det før mig! Ha ha :

WeLoveFerrari.dk
06-01-2008, 17:24
Så blev den, forhåbenlig, kommende vinderbil præsenteret...

Ferrari F2008... :

Mauren
08-01-2008, 00:37
Kenneth self er det da en vinderbil! :)

carphoto.dk
08-01-2008, 10:39
Det ser allerede lovende ud for den kommende f1-sæson! ;-)

morten_a
30-04-2008, 18:37
Jeg kan huske jeg har set en tysk hjemmeside hvor de forhandler ekstremt mange biler, bl.a. Ferrari.. Det eneste problem er bare at jeg ikke kan huske hvad denne side hedder..

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt?

WeLoveFerrari.dk
01-05-2008, 00:31
Det er vel ikke mobile.de du tænker på, vel?

morten_a
01-05-2008, 13:28
Jo lige præcis..

Takker for hjælpen Kenneth.. :)

nofear02
01-05-2008, 13:30
Jo lige præcis..

Takker for hjælpen Kenneth.. :)I can't read or write danish, but does this say: low prices. and: thanks for your help Kenneth?? :)

WeLoveFerrari.dk
01-05-2008, 14:39
I can't read or write danish, but does this say: low prices. and: thanks for your help Kenneth?? :)

Ha ha, well done Robert... You'r almost right, it says: Just exactly, and the last part was right Robert... :)

nofear02
01-05-2008, 14:46
Ha ha, well done Robert... You'r almost right, it says: Just exactly, and the last part was right Robert... :):D :D, 50% okay than :D. thnks kenneth.

morten_a
26-05-2008, 17:44
Hvor er det bedste sted at købe Ferrarier egentlig? der må jo være flere 100 forskellige sider, men hvor har de de bedste biler og de bedste priser?

WeLoveFerrari.dk
26-05-2008, 19:19
Det er vel i bund og grund et definitions spørgsmål...

Men det bedste sted må være hos Ferrari! ;)

Men som det generelt er med brugte biler, så er der jo stor forskel på, hvordan bilernes individuelle stand er, når en ejer vælger at skife sin Ferrari ud. Derfor kan det jo være svært at sige, hvor de bedste biler kan findes, når vi taler brugte, for de kan være rigtig mange forskellige steder.

Et sted som Auto Salon Singen, der er bilerne i orden, men det får man til gengæld også lov, at betale for.

Det bedste tror jeg er, at udse sig en masse gode steder, og her tror jeg du evt. skal spørge i den internationale sektion i stedet, for at finde en de steder, og så jævnligt holde dig opdateret med, hvad der er til salg - der kan jo lige pludselig dukke den rigtige Ferrari op, i den perfekte stand.

Problemet ved at handle i udlandet er, at det er lidt mere besværligt at komme til at se bilen, frem for at købe en brugt her i DK, der er ikke så langt rundt - og her er faktisk alligevel en hel del til salg.

Desuden tror jeg man fra start skal gøre sig klart, hvilken Ferrari man er på udkig efter. Hvad man godt kunne tænke sig, og hvad ens pengepung rækker til. Det bliver hurtigt forvirrende og uoverskueligt at skulle kigge efter samtlige Ferraris på nettet, der er til salg - for det er mange.

Hostrup
26-05-2008, 20:29
Der blev lavet 3 prototyper af den krydsning. Derfor er der en med både franske, og tyske plader. Ved ikke hvor den sidste er. De hed M1, M2 og M3.